Hei.
Seuraava vinkki tulee helpottamaan suunnattomasti sekä henkilökunnan että asiakkaiden hermopaineita, jos sitä vain noudatetaan. Asia on sinänsä yksinkertainen, mutta kokemusteni perusteella - näin aspalaisen näkökulmasta - harvinaisen haastava sisäistää.
Kun sinulla on asiaa X, soitat ja - pahassa tapauksessa - myös jonotat asiakaspalveluun, joka hoitaa asiaa X. Jos sinulla on matkapuhelinasiaa ja matkapuhelinasiakaspalveluun on minuuttitolkulla jonoa niin tilanteesi ainoastaan pitkittyy, jos soitat ktv-asiakaspalveluun, jossa sinua ei osata auttaa. Kaikki ei tapahdu aina silmänräpäyksessä, mutta sinua palvellaan kyllä. [u:j6rmlie6]Vuorollasi.[/u:j6rmlie6]
Elämässä toimitaan niin, että ihmiset koulutetaan tai kurssitetaan tiettyihin osa-alueisiin, eikä kukaan ole jokaisen edustamansa suuryrityksen toimialan syväosaaja. Saabin jälleenmyyntiliikkeestä et saa Fordin varaosia, vaikka molemmat ovat autoja, joilla voi ajaa körötellä.
Jos josta kusta tuntuu siltä, että "samanlaisia tietoliikennepalveluitahan ne kaikki on, etkö sä nyt vois tämän kerran..." niin kokeilkaapa työntää CI+-kortinlukijaa maksukortteineen Nokian luuriin SIM-kortin paikalle. Tarviiks apua?
Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.