miksi verkkoon tallennetut ohjelmat ei näy (videontoistovirhe), myöskään ohjelmakirjaston ohjelmat ei näy (videopalvelinvirhe). missä vika? laitteet käynnistetty uudelleen ja vika ei korjaannu.
Sivu 1 / 1
Sama ongelma sekä eilen että tänään: ei näy televisio-ohjelma (pelkkää musta ruutu), talletetut ohjelmat (videovirhe), ohjelmakirjastojen ohjelmat (videovirhe), eivätkä myöskään kanavien ohjelmatiedot. Vapaista ohjelmakirjastoista ei tällä tavoin ole ollut mitään iloa...
Olen kokeillut sekä modeemin resetointia että digiboksin uudelleenkäynnistystä ja virranpoistoa. Ensin avatessa kesti useita tunteja, ennen kuin digiboksi pääsi latausvaiheesta eteenpäin (pysähtyi 33 % kohdalla yhteysvirheen vuoksi).
Olen kokeillut sekä modeemin resetointia että digiboksin uudelleenkäynnistystä ja virranpoistoa. Ensin avatessa kesti useita tunteja, ennen kuin digiboksi pääsi latausvaiheesta eteenpäin (pysähtyi 33 % kohdalla yhteysvirheen vuoksi).
Hei Rusinantte ja Merihaka_East,
Rusinantte:
Lisäisitko asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme selvittää asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Merihaka_East:
Tarkistathan että olet kytkenyt digiboxin Thomsonin keltaiseen ethernetporttiin. Punainen portti pitäisi olla tyhjänä. Varmista myös, että digiboxin ja Thomsonin välissä ei ole muita laitteita. Kun olet kytkennän tarkistanut, palauta digiboxin tehdasasetukset. Tämän jälkeen viihdepalvelun pitäisi toimia normaalisti.
Mikäli ongelma jatkuu tästä huolimatta, olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Rusinantte:
Lisäisitko asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme selvittää asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Merihaka_East:
Tarkistathan että olet kytkenyt digiboxin Thomsonin keltaiseen ethernetporttiin. Punainen portti pitäisi olla tyhjänä. Varmista myös, että digiboxin ja Thomsonin välissä ei ole muita laitteita. Kun olet kytkennän tarkistanut, palauta digiboxin tehdasasetukset. Tämän jälkeen viihdepalvelun pitäisi toimia normaalisti.
Mikäli ongelma jatkuu tästä huolimatta, olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Sama ongelma kuin Rusinanttella. Tv-kanavat toimivat moitteetta. Ohjelmakirjasto tuuttaa videopalvelinvirhe -ilmoitusta jo toista viikkoa. Sekä modeemi, että digiboksi on factory-resetoitu, ei auta. Mikä jeesais?
edit: Laitoin vikailmoituksen palvelunpyyntölomakkeella.
edit: Laitoin vikailmoituksen palvelunpyyntölomakkeella.
Hei JKATRAVU,
Toimiiko tallennukset vai saatko niistäkin samaa videopalvelinvirhettä?
Hyvä että olit vikailmoitusta jo tehnyt, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin. Tähän hätään en osaa sanoa mistä ongelma voisi johtua, mutta toivotaan että ongelma saadaan kuntoon mahdollisimman pian.
Toimiiko tallennukset vai saatko niistäkin samaa videopalvelinvirhettä?
Hyvä että olit vikailmoitusta jo tehnyt, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin. Tähän hätään en osaa sanoa mistä ongelma voisi johtua, mutta toivotaan että ongelma saadaan kuntoon mahdollisimman pian.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.