Hei.
Olen taistellut Sonera Viihde ohjelmaoppaan kanssa jo pari viikkoa, mutta mikään ei tunnu auttavan.
Ongelmana on, että minun ohjelmaopas ei toimi.
Kun teen dibigoksin kautta vianmäärityksen, se sanoo ettei ohjelmaopas päivity.
Olen myös palauttanut digiboksin tehdasasetukset muutaman otteeseen, mutta mitään ei tapahdu ja sama vain jatkuu.
Minulla on Teidän Thomson Tg789 modeemi, ja se on yhdistetty verkkokaapelilla digiboksiin ja keltaiseen LAN-porttiin. Tämänkin jälkeen palautin digiboksin tehdasasetuksiin, mutta sekään ei auttanut.
Nettiyhteys toimii muuten ihan normaalisti langottomasti kannettavaan tietokoneeseen ja puhelimeen.
Sivu 1 / 1
Hei noramiljaana,
Ongelma on tosiaan alkanut vasta pari viikkoa sitten? Tällä hetkellä näyttää että liittymäsi maksimi nopeusluokka on 8mbit mikä ei riitä viihdepalvelun toimintaan. Epäilen että tässä palvelun toimituksessa on tapahtunut jokin virhe. Asian selvityksen suhteen laitoinkin jo viestiä eteenpäin jotta selvitetään tilanne kanssasi kuntoon.
Ongelma on tosiaan alkanut vasta pari viikkoa sitten? Tällä hetkellä näyttää että liittymäsi maksimi nopeusluokka on 8mbit mikä ei riitä viihdepalvelun toimintaan. Epäilen että tässä palvelun toimituksessa on tapahtunut jokin virhe. Asian selvityksen suhteen laitoinkin jo viestiä eteenpäin jotta selvitetään tilanne kanssasi kuntoon.
Hei,
Olemme muuttaneet ko. osoitteeseen 1,5v sitten ja meille myytiin tämä paketti tuolla nettinopeudella ja hinnalla. Soneraviihde digiboksi toimi alussa, mutta sitten television katsominen jäi vaan pois.
Nyt kuitenkin kun alkaa jääkiekon mm-kisat olisimme halunneet sen televisiosta katsoa, mutta sanottekin ettei viihde toimi meidän nettinopeudella.
Minkälaista kompesaatiota tästä olisi tiedossa?
Olemme muuttaneet ko. osoitteeseen 1,5v sitten ja meille myytiin tämä paketti tuolla nettinopeudella ja hinnalla. Soneraviihde digiboksi toimi alussa, mutta sitten television katsominen jäi vaan pois.
Nyt kuitenkin kun alkaa jääkiekon mm-kisat olisimme halunneet sen televisiosta katsoa, mutta sanottekin ettei viihde toimi meidän nettinopeudella.
Minkälaista kompesaatiota tästä olisi tiedossa?
Hei noramiljaana,
Uskoisin että tänäpäivänä saat asiasta lisätietoja miten asian suhteen edetään!
Antti- kirjoitti: Asian selvityksen suhteen laitoinkin jo viestiä eteenpäin jotta selvitetään tilanne kanssasi kuntoon.
Uskoisin että tänäpäivänä saat asiasta lisätietoja miten asian suhteen edetään!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.