Muutostöiden yhteydessä n. 3 viikkoa sitten hävisi digiboksista ohjelmaoppaan ruotsinkielinen teksti.
Soneran asiakaspalvelu ei muka ollut tästä tietoinen kun soitin toissapäivänä, sen sijaan Porvoolainen huoltoyritys kertoi että tästä on kyllä Soneralle mennyt tieto. Kumpi on oikeassa ja milloin asiaan saadaan korjaus?
Kysyn vaan
Sivu 1 / 1
Kertomastasi ongelmasta ei ole juurikaan vikailmoituksia tehty, mikä hankaloittaa vian rajaamista. Kaapeli-TV:n Vikapalvelu toivoi enemmän vikailmoituksia tähän liittyen. Jos mahdollista, tee vikailmoitus numeroon 0206 90101 ja valinnat 3 (Sonera TV) ja 1 (Kaapeli-TV).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Olen ilmoittanut asiasta toissapäivänä ja odotan toimenpiteitä. Tosiasiassa Tähtihuolto Porvoo sanoi että heille on tullut paljonkin ilmoituksia asiasta ja että ovat ilmoittaneet tästä Soneralle.
Toivon että otatte asian hoitaaksenne, kiitos!
Toivon että otatte asian hoitaaksenne, kiitos!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.