Keskusteltuani pitkään vikapalvelunne kanssa ohjelmaoppaan toimimattomuudesta lähetitte toisen digiboksin ja avustajani vaihdettua sen vika ei poistu.
Ohjelmaopas on edelleen pimeänä. Avustajani on bootannut modeemin ja käynyt läpi KAIKKI vikaselvitys listanne kohdat ja mikään ei ole auttanut. Eli siis Tallennukset toimii ja voin katsoa niitä mutta televisiosta suorana ei näy yhtään kanavaa eikä myöskään kanavalistoja ole! Vianselvitys digiboksissa antaa virheilmoituksen ohjelmaoppaassa.
Tämä vika on ollut päällä nyt yli viikon milloinkohan mahdollisesti tämä selviää? ja jos jatkuu vielä pitkään voitte olla varmoja että täyttä laskua en maksa.
T. Marianne Gädda
Sivu 1 / 1
Hei mgadda
Vilkaisin tietojasi ja vikailmoitustasi. Onko toinen Inteno Zapeista liitettynä nyt palvelureitittimen punaiseen WAN-porttiin? Inteno ZAP laitteen tulisi olla kytkettynä nimenomaan laitteen keltaiseen LAN-porttiin. Voisitko tarkistaa kytkennät sekä että palvelureitittimeen kytketty ZAP-laite on nimenomaan lähetin?
Lähetinlaitteen pohjassa on tarraan merkitty ZAP100A (AP). Vastaanottimessa, joka on kiinni digiboksissa, tulisi lukea ZAP100C (CLIENT).
Vilkaisin tietojasi ja vikailmoitustasi. Onko toinen Inteno Zapeista liitettynä nyt palvelureitittimen punaiseen WAN-porttiin? Inteno ZAP laitteen tulisi olla kytkettynä nimenomaan laitteen keltaiseen LAN-porttiin. Voisitko tarkistaa kytkennät sekä että palvelureitittimeen kytketty ZAP-laite on nimenomaan lähetin?
Lähetinlaitteen pohjassa on tarraan merkitty ZAP100A (AP). Vastaanottimessa, joka on kiinni digiboksissa, tulisi lukea ZAP100C (CLIENT).
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.