Ohjelmat katoilevat koti-tv:n verkkotallennuksesta??
Jotkin ohjelmat ovat "kadonneet" verkkotallennuksesta,boksi väittää ohjelman olevan käytettävissä,ohjelman kun käynnistää niin näkyy vain musta ruutu.Ottaa vähän pattiin,taasko on ahneuksissa laskettu keskeneräinen tuote markkinoille.??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.