Nyt rupeaa jo menemään hermo tuon tallennuksen kanssa. Kun omilta sivuilta tallentaa, niin ohjelmien aloitus ajat on useilla kanavilla tuplana ja triplana. Aina saa oikean aloitusajan tarkistaa jostain muualta.
Asiasta olen kysynyt täällä, soittanut vikapalveluun. Mutta ei mitään muuta vastausta ole tullut kuin että asia on tiedossa ja pahoittelemme ongelmaa. Ei kai tuo ole nut mikään ylitsepääsemätön ongelma Soneralle???
Kun muilla foorumeilla on ohjelmatiedot oikein. (telkku.com, iltapulu.fi, telsu.fi ym...)
Asia rupeaa olemaan niin, että kunhan määräaikaisuus päättyy, niin viihde lähtee meidän perheestä.
Sivu 1 / 1
Tokihan tuo pitäisi korjata, ja itseasiassa SoneraPartio MuroBBS:ssä on kertonut, että tammikuun aikana korjaus tulisi.. tiedä siitä sitten taas. MUTTA, onko se nyt niin vaikeaa klikata jokainen nauhoittamaan?? Sitten kun katsot niin poistat jokaisen. Muutama sekunti menee aikaa lisää. Eikä noita kauheen usein ainakaan itselle tule eteen. Eli teetkö nyt kärpäsestä härkäsen?
Se on periaate kysymys. Jos jostain maksaa, niin palvelun pitää toimia.
Ja noita on todella usein. Joka päivä ja useilla kanavilla. Mä en rupee nauhoittamaan samaa ohjelmaa 5 min välein jopa kolmea peräkkäin.
Esim. tänä iltana on ainakin TV5, Fox, Jim, Kutonen ja AVA
Ja eniten kyrsii se että aina haetaan syytä asiakkaan päästä. Tässäkin ongelmassa on sanottu että resetoi palvelureititin. Johan sen tyhmempikin tajuaa että jos vika on web-sivulla, niin ei siinä paljoa modeemin buuttaus auta.....
Ja noita on todella usein. Joka päivä ja useilla kanavilla. Mä en rupee nauhoittamaan samaa ohjelmaa 5 min välein jopa kolmea peräkkäin.
Esim. tänä iltana on ainakin TV5, Fox, Jim, Kutonen ja AVA
Ja eniten kyrsii se että aina haetaan syytä asiakkaan päästä. Tässäkin ongelmassa on sanottu että resetoi palvelureititin. Johan sen tyhmempikin tajuaa että jos vika on web-sivulla, niin ei siinä paljoa modeemin buuttaus auta.....
Hei nysse,
Kyseinen ongelma on kieltämättä ikävä ja käytön kannalta aiheuttaa varmasti harmaita hiuksia. Toivotaan että saataisiin korjausta tähän ongelmaan mahdollisimman pian.
Kyseinen ongelma on kieltämättä ikävä ja käytön kannalta aiheuttaa varmasti harmaita hiuksia. Toivotaan että saataisiin korjausta tähän ongelmaan mahdollisimman pian.
Jep, itse olen jo alusta asti tottunut ohjelmoimaan telkku.com- ja omatsivut-välilehtiä. Koska sehän nyt on selvää, ettei omien sivujen ohjelmatietoihin voi luottaa. Toisaalta kätevää sinällään, että telkku.com:ista saa enemmänkin tietoa sekä yleistä mielipidettä, kun miettii ottaako leffaa tai uutta sarjaa talteen...
Ei tuo siinä niin kovasti haittaa, kun käy sitten omilla sivuilla klikkaamassa tallentumaan, ja sen oikean niistä kolmesta 5min erotuksista tosiaan.
Sen sijaan välillä sitä oikeaa aikaa ei olekaan, huomenna la-su yönä Eureka vain 00:50 ajalla, kun sen alkaessa 00:45 piti laittaa edellinen tallentumaan myös.
Lisäksi kun sattuu niitä, että tallennuksia ei vain löydy, tulee virhekoodeja joidenkin tuntien ajan, vaikka kaikki laitteet ja johdot käydään läpi - sitten korjaantuu itsellään taas myöhemmin tai seuraavana päivänä. Tuskin tuota 1/kk:kaan sinänsä, mutta ei mitään myrskyjä, internetin katkosta tai muuta hyväksyttävää syytä lyhyelle toimimattomuudelle.
Juup, tätä touhua katteltu 1,5 vuotta, en kyllä valitettavasti ole -mitään- muutoksia huomannut.
Pysynee meillä kuitenkin kun taloyhtiöllä tulee puoleen hintaan, on se 20e arvoinen vieläpä 100M valokuidullakin, muttei kyllä täyden hinnan verrattuna vaikka samanhintaiseen Elisaan. Toki jos 90 päivän raja poistuu ja esim. tulee tallenteiden etäkatselu niin alkavat olla samalla tasolla, muuten kyllä muuttaessa en ota sopimusta mukaan - sitäkin riemua odottaessa kun 3kk valmistelee etukäteen siirtymävaihetta...
Ei tuo siinä niin kovasti haittaa, kun käy sitten omilla sivuilla klikkaamassa tallentumaan, ja sen oikean niistä kolmesta 5min erotuksista tosiaan.
Sen sijaan välillä sitä oikeaa aikaa ei olekaan, huomenna la-su yönä Eureka vain 00:50 ajalla, kun sen alkaessa 00:45 piti laittaa edellinen tallentumaan myös.
Lisäksi kun sattuu niitä, että tallennuksia ei vain löydy, tulee virhekoodeja joidenkin tuntien ajan, vaikka kaikki laitteet ja johdot käydään läpi - sitten korjaantuu itsellään taas myöhemmin tai seuraavana päivänä. Tuskin tuota 1/kk:kaan sinänsä, mutta ei mitään myrskyjä, internetin katkosta tai muuta hyväksyttävää syytä lyhyelle toimimattomuudelle.
Juup, tätä touhua katteltu 1,5 vuotta, en kyllä valitettavasti ole -mitään- muutoksia huomannut.
Pysynee meillä kuitenkin kun taloyhtiöllä tulee puoleen hintaan, on se 20e arvoinen vieläpä 100M valokuidullakin, muttei kyllä täyden hinnan verrattuna vaikka samanhintaiseen Elisaan. Toki jos 90 päivän raja poistuu ja esim. tulee tallenteiden etäkatselu niin alkavat olla samalla tasolla, muuten kyllä muuttaessa en ota sopimusta mukaan - sitäkin riemua odottaessa kun 3kk valmistelee etukäteen siirtymävaihetta...
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.