Yhteyteni nostettiin EXTRA 24M/2M nopeusluokkaan 9.9.2009 jonka jälkeen yhteys on katkennut ainakin kaksi kertaa illassa. Yhteys menee poikki niin kaapelin päässä kuin järjestämäni WLANin koneissa. En ole tietoinen tapahtuuko ongelmaa päivisin koska tuolloin yhteys ei ole käytössä. Tietokoneissa tai modemissa ei ole asetuksia muutettu, jotenka täällä päässä asiat ovat kuten ennenkin, yhteyden toimivuutta lukuunottamatta.
Tämäpä olisi kiva saada selvitettyä, mielelläni en maksa röyhtäilevästä yhteydestä lisää kuten tässä tapauksessa.
Sivu 1 / 1
Kuvauksesi perusteella ongelma alkoi nopeudennoston yhteydessä. Modeemista kannattaakin tarkistaa asetukset, oikeat asetukset 24M/2M nopeusluokassa ADSL-modeemille löydät täältä
Jos modeemin ADSL-valo sammuu tai alkaa vilkuttamaan yhteyden katkeamisen merkiksi, myös johtojen kiinnitykset tulee tarkistaa. Tarvittaessa voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta asiasta Vikailmoituksen Soneran Vikapalvelun tutkittavaksi.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Jos modeemin ADSL-valo sammuu tai alkaa vilkuttamaan yhteyden katkeamisen merkiksi, myös johtojen kiinnitykset tulee tarkistaa. Tarvittaessa voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta asiasta Vikailmoituksen Soneran Vikapalvelun tutkittavaksi.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.