Skip to main content

ojelmoitu tallen. pysähtyy kun oma laite sammutetaan

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

kun on ohjeman valinnut ja merkannut et. tallennus. Ja myös merkkautuu ko.ohj. kohdalle
ja toista kanavaa katsotaan ja tulee väsy ja sammuttaa laitteet niin myös tallennus stop.
mites näin toiminta eiks tallennus mee soneran rekisteriin talteen josta se noud. katseltavaksi
kun ko. halutaan katsoa mutta tallennus ei olutkaan loppuun asti vaan ku sammin MIKS NÄIN?
siis laitteen sammuttaminen lopetti tallennuksen outo. No nyt on tilattu aatun kuva testaus ajatus.
kahotaan huomenis löytyykö siten rec listas!! moro scha ja sammut nyt.

6 kommenttia

  • February 29, 2012
Hei Scha!

KotiTV tallennusten ei pitäisi normaalilla digiboxilla pysähtyä vaikka boxin sammuttaa. Tallennuspyyntö ohjelmasta menee palvelimillemme jossa ohjelma tallennetaan. Kun ohjelman tallennus on valmis, niin ohjelma ilmestyy tallennelistallesi.

Miten testitallennuksesi kanssa kävi? Löytyikö ohjelma tallenteiden listalta ja oliko tallentunut oikein?

Mikäli havaitset tallenteissa ongelmaa niin ole yhteydessä vikapalveluumme. Voit ilmoittaa ongelmasta myös palvelupyyntö lomakkeella

  • March 5, 2012
Marko- kirjoitti:
Hei Scha!

KotiTV tallennusten ei pitäisi normaalilla digiboxilla pysähtyä vaikka boxin sammuttaa. Tallennuspyyntö ohjelmasta menee palvelimillemme jossa ohjelma tallennetaan. Kun ohjelman tallennus on valmis, niin ohjelma ilmestyy tallennelistallesi.

Miten testitallennuksesi kanssa kävi? Löytyikö ohjelma tallenteiden listalta ja oliko tallentunut oikein?

Mikäli havaitset tallenteissa ongelmaa niin ole yhteydessä vikapalveluumme. Voit ilmoittaa ongelmasta myös palvelupyyntö lomakkeella

työ maailma rettuutti matkal nyt kun kts tul täys lataus oli pari jotka arvellutti 1,5t elokuva näytti
ajksi 31min /45m oliskos REC listassa näytetty aika ihan oikein vai oletus aika jos näin
sit horisen väärää tietoo tapahtuneesta POKATEN ANTEEKSI aiheuttamastani HÄMMINGISTÄ !!
AVULIAILLE OPPAIMMILLE KIITOS JA AURINKOITA KEVÄTTÄ T.SCHA

  • March 10, 2012
Marko- kirjoitti:
Hei Scha!

KotiTV tallennusten ei pitäisi normaalilla digiboxilla pysähtyä vaikka boxin sammuttaa. Tallennuspyyntö ohjelmasta menee palvelimillemme jossa ohjelma tallennetaan. Kun ohjelman tallennus on valmis, niin ohjelma ilmestyy tallennelistallesi.

Miten testitallennuksesi kanssa kävi? Löytyikö ohjelma tallenteiden listalta ja oliko tallentunut oikein?

Mikäli havaitset tallenteissa ongelmaa niin ole yhteydessä vikapalveluumme. Voit ilmoittaa ongelmasta myös palvelupyyntö lomakkeella

Marko nyt tätyy kyysä onko mäin kun ohj. rec olittaa kesken ohjolma se talentaa siitä alk. lopun
eikä koko ojelman näin kävi 10.3 FANKKIA Teemalt kun halusin tallentaa? Mites on eikö alkanutta ohj.
saakkaan talteen kokonaan kuin olen ymmärtänyt teidän esitteist. ja puheitsta miten on T.scha

  • March 10, 2012
mököön viel marko
katsoin tallennusta ja se alkai keken ONKO TOSIAAN SONERAN ???
VAJAA ALKUSIA ??? MITÄSIT ETÄTALLENNUKSET ??

  • March 13, 2012
scha: Verkkotallenteissa on ollut häiriöitä. Tämä on ilmennyt mm. siten, että tallennevalikko on ajoittain tyhjä. Valikko palautuu digiboxin uudelleenkäynnistyksellä. Tallenteiden kelauksessa on myös ilmennyt ongelmia. Tämä on korjauksessa.

Motorolan digiboksin uudelleen käynnistys tehdään siten, että virtajohtoa pidetään irti laitteesta hetken aikaa ja laitetaan se takaisin kiinni. Jos Koti TV:n toiminnassa on ollut jotain muuta häiriötä, niin on hyvä tehdä palvelureitittimen resetointi ja digiboksin resetointi. Palvelureitittimen resetointi tapahtuu pitämällä reset-nappia pohjassa, kun laitteessa on virta päällä, noin 20-30sek. Virtavalon muuttuessa punaiseksi on resetointi onnistunut ja laite käynnistää itsensä automaattisesti uudelleen. Sonera Koti TV:n palvelureititin -ohjesivustolta voit lukea lisäohjeita. Ohjeet digiboksin resetointiin löydät Koti TV:n ongelmatilanteet -ohjesivustolta.

Tee ensin palvelureitittimen resetointi ja tämän jälkeen Motorolan digiboksin resetointi. Huomioi tässä se, että laite nollautuu eli jos olet tehnyt laitteeseen manuaalisia asetuksia esim. WLAN-verkolle, niin ne tulee tehdä uudestaan resetoinnin jälkeen. Motorolan digiboksi kysyy sinulta Koti TV:n käyttäjätunnuksen ja salasanan uudestaan eli varaa nämä saatavillesi ennen kuin alat tekemään resetointia.

  • March 23, 2012
KIITOS TANJA LOHKOTUSTA OPASTUKSESTA

KEVÄTTÄ. SCHA