Skip to main content

[OK] Millä adsl-modeemilla koti-tv toimii?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kävi tässä ilmi, että Telewellin modeemista johtuu tuo koti-tv:n pätkiminen. Osaako joku suositella toimivaa modeemia, mikä kannattaisi hankkia?

-Väinö K

5 kommenttia

  • February 5, 2012
Tai siis, toimiiko Koti-tv kellään? :)

-Väinö K

  • February 5, 2012
Ite hommasin D-link DSL-2740B boksin nii johan loppu pätkiminen.

  • February 7, 2012
Okei, kiitos tiedosta!

Pitänee tilata, mikäli ei nyt käytössä olevalla A-linkillä toimi...

  • March 20, 2012
Kyseinen D-Link hankittu, mutta ongelmat jatkuu...

Jätetty viestiä tuonne laajakaista puolelle.

viewtopic.php?uid=4441&f=53&t=8954&start=0

  • April 21, 2012
Ja KotiTV tuntuisi toimivan moitteetta nyt kun yhteys vaihdettu unicastista multicastiin.