Sain elämäni ekan koneen 47-v. viime toukokuussa. Tilasin myös kokonaisturvan jota en itse osannut asentaa.
Apua antoi ammattilainen joka sanoi kaiken olevan kunnossa.
Nyt (tammikuussa) pyydettiin aktivoimaan lisenssikoodi, ja taas olin sormi suussa.
Teidän keskustelupalstoilta löytyi apu tähän ja NYT kaikki on kunnossa.
Jäi vain vaivaamaan, että olenko maksanut olemattomasta kokonaisturvasta 8 kk/ 7.90€/kk???
T: edelleen opetteleva
Sivu 1 / 1
Sonera Tietoturva -ohjelmisto on tosiaan aina asennettava tietokoneelle, jotta palvelu voi suojata tietokonetta. Palvelun laskutus alkaa heti palvelun tilauksen yhteydessä ja päättyy palvelun irtisanomiseen.
Kun Sonera Tietoturva -ohjelmisto on asennettu tietokoneelle, näytön oikeassa alakulmassa näkyy sininen F-kirjainta muistuttava kuvake, jonka avaamalla näyttöön ilmestyy Sonera Tietoturva -ohjelman ikkuna. Kun ohjelma on oikein toiminnassa, Sonera Tietoturva -pääikkunassa näkyy vihreä 'oikein' -merkki. Jos tätä sinistä Sonera Tietoturva -kuvaketta ei ole näkynyt aiemmin tietokoneellasi, ohjelma ei välittämättä ole ollut tietokoneellasi oikein asennettuna.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kun Sonera Tietoturva -ohjelmisto on asennettu tietokoneelle, näytön oikeassa alakulmassa näkyy sininen F-kirjainta muistuttava kuvake, jonka avaamalla näyttöön ilmestyy Sonera Tietoturva -ohjelman ikkuna. Kun ohjelma on oikein toiminnassa, Sonera Tietoturva -pääikkunassa näkyy vihreä 'oikein' -merkki. Jos tätä sinistä Sonera Tietoturva -kuvaketta ei ole näkynyt aiemmin tietokoneellasi, ohjelma ei välittämättä ole ollut tietokoneellasi oikein asennettuna.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Terve Sami
ja kiitos viestistäsi.
Sonera-tietoturvaa EI ollut asennettu, vaikka minulle toisin sanottiin.
Eli, olen maksanut 8 kk sellaisesta, mitä minulla ei ollut
T: Mirre
ja kiitos viestistäsi.
Sonera-tietoturvaa EI ollut asennettu, vaikka minulle toisin sanottiin.
Eli, olen maksanut 8 kk sellaisesta, mitä minulla ei ollut
T: Mirre
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.