Minulla on soneran 10/10M yhteys, joka tulee taloyhtiön jakamon kautta. Eli laitan vaan ethernet kaapelin seinään niin yhteys toimii. Olen jakanut tämän yhteyden langattomalla reitittimellä(D-Link), johon on määritetty staattiset ip-osoitteet kullekkin laitteelle, jotka on yhteydessä reitittimeen.
Ongelma on nyt tämä, että kone missä on windows 7 tyhjentää oletusyhdyskäytävä kohdan aina, kun käynnistän koneen uudelleen. Eli pitää käsin käydä lisäämässä oletusyhdyskäytävä uudelleen, että langaton verkkosovitin tunnistaa yhteyden.
Ongelma alkoi sen jälkeen, kun asensin sonera avustajan.
Olisiko ongelmaan ratkaisua? Kokeilin jo poistaa sonera avustajan, mutta se ei poistanut ongelmaa vaan joka kerta yhdyskäytävä kohta on tyhjänä.
Kiitos jo etukäteen korjaavista neuvoista!
Oletusyhdyskäytävä tyhjenee uudelleen käynnistyksen jälkeen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.