Ollaanko maksettu turhasta?
Irtisanoin tänään 2.8. laajakaistani sen korkean kk-hinnan vuoksi. Yhteysnopeus meillä oli 24M/1M. Soitettuani asiakaspalveluun irtisanomisesta, asiakaspalvelija ihmetteli että kuinka meille on voitu myydä tällainen nopeus. Tänne meille, kun max. on 2 mitä voi edes tarjota?! Tätä 24M/1M hintaa me kuitenkin maksoimme kaksi vuotta ja tällaisena "netti-uunona" ei käynyt mielessäkään, että tätä nopeutta ei täälläpäin edes ole olemassa. Tiedän kyllä, että eihän se netti ikinä toimi maksiminopeudella, mutta vähän ihmetyttää että meille on myyty tuote, joka ei edes oikeasti toimi täällä. Eli ymmärsinkö as.palvelun puheen väärin vai ollaanko oikeasti maksettu älytöntä kuukausi hintaa ihan turhaan? 62,51e/kk on melkoisen iso summa tuotteesta mitä et ole ikinä saanutkaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.