Hei. Onko mahdollista saada adsl jos kaivaa omalla kustannuksella puhelin kaapelin maahan kotoani puhelin jakamolle? sillä jakamo josta adsl:ni tuli jää käyttöön, sillä sitä ei pureta. purku uhan alla on vain se 300m ilmakaapelia mastolta talolleni jonka takia menetin adsl yhteyteni. linjan nykyisesta laadusta kertoo se että olsin saanut 8mt:n laajakaistan ennen soneran purkuilmoitusta.
Pystyttekö ottamaan kantaa asiaan?
vai onko mahdollista tehdä adsl sopimusta sille ajalle kuin linja vielä tossa seisoo? soneralla olis viikon varotuajalla oikeus purkaa se pois silloin kun haluaa. Sillä mikäli vanhat merkit paikkansapitää langat roikkuu tuossa vielä 5 vuodenkin päästä...
vai onko se nyt reilua että olen edge mokkulan varassa? helppo sen on kehäkolmosen sisäpuolelta hymyillä ja tunkea kultalusikkaa syvemmälle perseeseen.
ja @450:stä o turha edes ehdottaa. se ei toiminut täysillä kentilläkään sillä sekin on myyty yli kapasiteetin. Toimiskhan sekin tieten kun jaettas ihmiselle netin jonotusnumerot... ehkä...
Oma kaapeli puhelin verkkon?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.