Skip to main content
Hei,
Olen yrittänyt metsästää yrityksestänne jotakin paikkaa, josta voisi
saada selville oma-sivujen tunnukset... luin kuitenkin jostain että mikäli
tilaan ne puhelimessa se maksaa 7,90€, pitääkö tämä paikkansa??
Jos pitää niin kysyisin, että millainen peruste tuolle maksullisuudelle on?
Lisäksi kysyisin että missä vaiheessa minulla on muka ollut
mahdollisuus antaa teille puhelinnumeroni? koska en saa uusia tunnuksia,
koska puhelinnumeroni ei ole rekisterissä.. mielestäni tämä asettaa asiakkaat
eriarvoiseen asemaan.. Lisäksi haluaisin laittaa laajakaistani lomalle 3kksi mutta
se ei onnistu koska en pääse oma-sivuille ja puhelinpalveluunkin on yli puolen
tunnin jono niin mitä minun pitäisi tehdä että saisin jotakin palvelua teiltä?!!

nimim. Pettynyt!
Laajakaistaliittymän käyttäjätunnuksen saat asiakaspalvelusta maksutta. Jos tunnuksen salasana on hukassa, joutuu salasanan vaihtamaan. Salasanan vaihto on asiakaspalvelun kautta maksuton näillä näkymin 30.6.2009 asti. Hinta toimenpiteelle on aiemmin ollut 7,90 euroa.

Uusi salasana on mahdollista tilata tekstiviestinä täältä, mutta palvelu vaatii että käyttäjätunnukselle on lisätty yhteystiedoksi matkapuhelinnumero Omilla sivuilla. Sen voi tehdä Omilla sivuilla kirjautuneena linkistä Tallenna matkapuhelinnumero.

Ellei asiakspalvelun numero 0200 17000 vastaa neljän minuutin kuluessa, voit jättää soittopyynnön. Soittopyynnön perusteella sinulle soitetaan heti kun mahdollista.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
kiitos hyvästä vastauksesta ja toivottavasti saan huomenna asiakaspalvelussa jonkun kiinni kun asiani koskee jo kesäkuuta...
hakeli5 kirjoitti:
Hei,
Olen yrittänyt metsästää yrityksestänne jotakin paikkaa, josta voisi
saada selville oma-sivujen tunnukset...

Kiitos samoin...

Koetin tässä myös onkia tietoa siitä, miten saisin asiaani hoidettua näin viikonlopun aikaan, mutta törmään "Omat sivut" - kirjautumiseen. Minulla ei omien havaintojeni mukaan ole mitään "omat sivut"-tunnusta, joten vaikea on kertoa, että: Tilasin reilu kuukausi sitten @450-liittymän desktop-modeemilla, jonka sain ja maksoin Toukokuussa.

Modeemin sähköpistokkeessa oli kuitenkin vikaa, joka esti modeemin käytön ja sovimme puhelimessa teknisen tuen kanssa, että palautan ja saan tilalle toimivan (takuuvaihto). Laitoin vielä mukaan maininnan soitosta soittoaikoineen päivineen. Pisti modeemin menemään ja sain sitten kai tuossa kesäkuun vaihteessa uuden, joka toimii.

Nyt pöllähti sitten jo toinen lasku (toukoluulta) ja siinä on sekä kaistan kk-maksu toukokuulta (en voinut vian takia käyttää!) ja myös jo maksetun modeemin hinta uudelleen! Näppärää yrittää maksattaa samoja maksuja kahteen kertaan. Eräpäivät 25.5.2009 ja 26.6.2009 ja jälkimmäinen ei ole muistutuslasku!

Asiakaspalvelu saa ottaa yhteyttä sillä sähköpostiosoitteella, joka on käyttäjätiedoissani, että asiaan saadaan tolkku ja saan ne omat-sivut-tunnukset, että voin hoitaa asioita sitä kautta.

t. Uti
Uti kirjoitti:
[quote="hakeli5":2fdsmojl]Hei,
Olen yrittänyt metsästää yrityksestänne jotakin paikkaa, josta voisi
saada selville oma-sivujen tunnukset...

Kiitos samoin...

Koetin tässä myös onkia tietoa siitä, miten saisin asiaani hoidettua näin viikonlopun aikaan, mutta törmään "Omat sivut" - kirjautumiseen. Minulla ei omien havaintojeni mukaan ole mitään "omat sivut"-tunnusta, joten vaikea on kertoa, että: Tilasin reilu kuukausi sitten @450-liittymän desktop-modeemilla, jonka sain ja maksoin Toukokuussa.

Modeemin sähköpistokkeessa oli kuitenkin vikaa, joka esti modeemin käytön ja sovimme puhelimessa teknisen tuen kanssa, että palautan ja saan tilalle toimivan (takuuvaihto). Laitoin vielä mukaan maininnan soitosta soittoaikoineen päivineen. Pisti modeemin menemään ja sain sitten kai tuossa kesäkuun vaihteessa uuden, joka toimii.

Nyt pöllähti sitten jo toinen lasku (toukoluulta) ja siinä on sekä kaistan kk-maksu toukokuulta (en voinut vian takia käyttää!) ja myös jo maksetun modeemin hinta uudelleen! Näppärää yrittää maksattaa samoja maksuja kahteen kertaan. Eräpäivät 25.5.2009 ja 26.6.2009 ja jälkimmäinen ei ole muistutuslasku!

Asiakaspalvelu saa ottaa yhteyttä sillä sähköpostiosoitteella, joka on käyttäjätiedoissani, että asiaan saadaan tolkku ja saan ne omat-sivut-tunnukset, että voin hoitaa asioita sitä kautta.

t. Uti[/quote:2fdsmojl]

Kun olet tilannut liittymän, olet saanut postitse tai sähköpostitse ilmoittamaasi yhteysosoitteeseen tunnusvahvistuksen, josta löytyy sähköpostiosoitteesi, käyttäjätunnus sekä salasana. Voit kirjautua Omille sivuille joko sähköpostiosoitteella tai käyttäjätunnuksella sekä paperista löytyvällä salasanalla. Omilla sivuilla voit jättää asiakaspalveluumme yhteydenottopyynnön palvelupyyntölomakkeen kautta.

Jos et löydä tunnuksia, ei muuta vaihtoehtoa ole, kuin ottaa puhelimitse yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Kun olet tilannut liittymän, olet saanut postitse tai sähköpostitse ilmoittamaasi yhteysosoitteeseen tunnusvahvistuksen, josta löytyy sähköpostiosoitteesi, käyttäjätunnus sekä salasana.

No niin... Asia alkaa purkautua. Ilmoittamaani yhteysosoitteeseen, johon olen saanut sekä modeemit että laskut ei ole tullut eo. asioista kertovaa viestiä!

Modeemit ja laskut ovat tulleet oikeaan ja todelliseen ilmoittamaani osoitteeseen, mutta omilla sivuilla asiakastiedoissani on osoite toiselta puolelta Suomea. Nyt, kun olen jo näin pitkällä, olisi mieluisaa tietää, mitenkähän saisin omille sivuille saman oikean osoitteen, kun on asiakastiedoissani?
Osoitteenmuutosta varten voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Viestistäsi päätellen olet siis nyt päässyt kirjautumaan Omille sivuille, joten voit jättää asiakaspalveluumme yhteydenottopyynnön Omien sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa