Hei,
Olen yrittänyt metsästää yrityksestänne jotakin paikkaa, josta voisi
saada selville oma-sivujen tunnukset... luin kuitenkin jostain että mikäli
tilaan ne puhelimessa se maksaa 7,90€, pitääkö tämä paikkansa??
Jos pitää niin kysyisin, että millainen peruste tuolle maksullisuudelle on?
Lisäksi kysyisin että missä vaiheessa minulla on muka ollut
mahdollisuus antaa teille puhelinnumeroni? koska en saa uusia tunnuksia,
koska puhelinnumeroni ei ole rekisterissä.. mielestäni tämä asettaa asiakkaat
eriarvoiseen asemaan.. Lisäksi haluaisin laittaa laajakaistani lomalle 3kksi mutta
se ei onnistu koska en pääse oma-sivuille ja puhelinpalveluunkin on yli puolen
tunnin jono niin mitä minun pitäisi tehdä että saisin jotakin palvelua teiltä?!!
nimim. Pettynyt!
oma-sivujen tunnukset??!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.