Skip to main content
Hei, yritin tilata seuraavia palveluita, mutta järjestelmänne ei hyväksy tilausta, vaan pyytää palaamaan uudeelleen. Palvelu ei hyväksy tilaustani. Mikä syynä?

Yhteenveto tilauksesta

Palvelu
Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelu0,00 €/kk
Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelu kanavapaketti

Peruspaketti − katso tarjoukset!, toistaiseksi voimassa 0,00 €/kk

Voit aktivoida Sonera Viihteeseen tilaamasi kanavapaketin veloituksetta myös yhteen Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelun käyttäjätiliisi.

Aktivointilinkin toimitusosoite
jorma.saariketo@yrittajat.fi

Maksut yhteensä

Kertamaksut yhteensä0,00 €

Kuukausimaksut yhteensä0,00 €/kk
Kuukausimaksut saattavat vaihdella tilauksen tarjousehtojen mukaisesti. Tässä näkyvä hinta on enimmäismäärä sopimuskauden kuukausimaksulle.
Tilaus jatkuu sopimusajan jälkeen toistaiseksi voimassa olevana, sillä hetkellä voimassa olevan hinnaston mukaisella hinnalla.
Olen tutustunut palvelukuvaukseen ja hyväksyn toimitusehdot.
Tilauksellasi on 14 päivän palautusoikeus tilauspäivän tekemisestä lähtien. Verkosta tilattujen tuotteiden, palveluiden tai muiden hankintojen peruuttamisesta voidaan periä kohtuullinen maksu, mikäli tuotteita, palveluita tai muita hankintoja on käytetty ensimmäisen 14 vuorokauden aikana hankintapäätöksestä.
Tilatut tuotteet, palvelut tai muut hankinnat tulevat käyttöön välittömästi, kun tilaus on käsitelty ellei toisin mainita
Hyväksyn, että tilausvahvistus toimitetaan minulle sähköpostilla antamaani sähköpostiosoitteeseen.
Hyväksyn että TeliaSonera Finland tarkistaa tilaajan luottotiedot

Palvelu ei hyväksy tilaustani. Mikä syynä?
Hei jormasaa!

Selvittelen tilannetta mistä tuo johtuu. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen myös täältä katsomaan tuota tilausta.

Vastaa