Meillä on yrityksen kautta liittymät, mutta eikö oman liittymän Oma Sonera käyttäjätunnus ja salasana ole itse luodut? henkilö vaihtoi nettiselainta ja ei muista salasanaansa. Kertoi, että järjestelmä ilmoitti ettei salasanaa voi vaihtaa kuin liittymän omistaja. Liittymän omistajan ominaisuudessa en kuitenkaan löydä, mistä tuon salasanan henkilölle voi vaihtaa?
T: Jyrki
Sivu 1 / 1
Hei Jyrki Pentinlehto !
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/ -> Yrityksille -> Täältä valitaan oikea kirjautumisatapa. Kirjaudu-valinnan takaa löytyy ohjeet, jos salasana on hukassa tai unohtunut.
"Käyttäjätunnus on matkapuhelinnumerosi yhteenkirjoitettuna (esim. 0401234567). Jos salasanasi unohtui, tilaa uusi lähettämällä viesti SALASANA numeroon 15400 (0€). Voit vaihtaa salasanan Omilla Sivuilla haluamaksesi. Huom! Microsoft Office 365 -käyttäjätunnuksesi on Office-muotoinen tunnus, esim. etunimi.sukunimi@office."
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/ -> Yrityksille -> Täältä valitaan oikea kirjautumisatapa. Kirjaudu-valinnan takaa löytyy ohjeet, jos salasana on hukassa tai unohtunut.
"Käyttäjätunnus on matkapuhelinnumerosi yhteenkirjoitettuna (esim. 0401234567). Jos salasanasi unohtui, tilaa uusi lähettämällä viesti SALASANA numeroon 15400 (0€). Voit vaihtaa salasanan Omilla Sivuilla haluamaksesi. Huom! Microsoft Office 365 -käyttäjätunnuksesi on Office-muotoinen tunnus, esim. etunimi.sukunimi@office."
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.