Oma webbipalvelin tai postipalvelin 3G -verkkoon ?
Saanko laittaa palvelimen 3G-nettitikulla verkkoon liitetylle koneelle ? Käytän yksinomaan Linuxia ja Apache (webbipalvelin) on usein käytössä. Soneran oma vastaus kiitos :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.