Yritin juuri tarkistaa Omat Sivut -sivulta nettiyhteyteeni liittyviä tietoja. Kummastukseksini kyseiseltä sivulta ei löydy lainkaan tietoa yhteyden lähetysnopeudesta, vaikka kyseessä on aivan perustieto. Liittymän hinta olisi myös hyvä mainita, vaikka se löytyykin laskuotteesta.
On rasittavaa, ettei Soneralla ole sähköpostiosoitetta, johon voi lähettää palautetta sivustolla havaitsemistaan virheistä tai puutteista. Nyt jouduin käyttämään aikaa ja vaivaa rekisteröityäkseni jälleen kerran yhdelle foorumille, vaikken aio keskustella mistään, vaan vain ilmiottaa yllä mainitun selvän, korjaamista kaipaavan puutteen. Huoh!
Myös kehuja: huomasin juuri, että nettiyhteyden häiriöilmoitukset saa halutessaan maksutta matkapuhelimeensa. Hyvä!
Sivu 1 / 1
Hei ademeion
Lähetysnopeuden tietoja tai liittymän hintaa ei tosiaan omilta sivuilta näyttänyt löytyvän joten välitin palautteesi eteenpäin! Kuitenkin nämä nopeustiedot löytyvät ADSL-palvelukuvauksesta Soneran sivuilta. Löydät palvelukuvauksen pdf-muodossa tästä
Liittymän hinta löytyy kylläkin tosiaan laskusta laskuarkiston kautta. Palautteen antamista varten mikä tahansa kanava käy mutta suoraa sähköpostiosoitetta palautteen antamista varten ei ole. Kanavina toimivat mm. soittaminen, palvelupyyntö, twitter, facebook, foorumi ym.
Lähetysnopeuden tietoja tai liittymän hintaa ei tosiaan omilta sivuilta näyttänyt löytyvän joten välitin palautteesi eteenpäin! Kuitenkin nämä nopeustiedot löytyvät ADSL-palvelukuvauksesta Soneran sivuilta. Löydät palvelukuvauksen pdf-muodossa tästä
Liittymän hinta löytyy kylläkin tosiaan laskusta laskuarkiston kautta. Palautteen antamista varten mikä tahansa kanava käy mutta suoraa sähköpostiosoitetta palautteen antamista varten ei ole. Kanavina toimivat mm. soittaminen, palvelupyyntö, twitter, facebook, foorumi ym.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.