Skip to main content

Omat kansiot

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Miksi omat kansiot eivät aina näy kokonaisuudessaan web-mailissa. Joka toisella sisäänkirjauksella niistä osa jää pimentoon.

1 kommentti

  • November 18, 2010
Viestistäsi ei käy ilmi minkä selaimen läpi käytät webmailia. Tuetut selaimet ovat IE ja Firefox. Jos käytät jotakin muuta selainta suosittelen kokeilemaan tuettuja selaimia ja katsomaan poistuuko tuo kansioiden ongelma. Muussa tapauksessa on asiasta syytä tehdä vikailmoitus täyttämällä tämä vikailmoituslomake.