Omat sivun laskusaldossa tulisi ehdottomasti " Kotimaan puhelut" ja "Tiedonsiirto" näkyä erillään eikä yhdessä kuten nyt.
Tällöin voisi varmistua siitä ettei kotimaan puheluista kerry laskutusta, jos paketissa on vielä limittiä. Omalla kohdallani kävi niin, että tekstiviesteistä kertyy laskutusta vaikka paketin limitissä on vielä runsaasti limittiä.
Nyt en voi olla varma vaikka niin olisi käynyt kotimaan puhelujenkin suhteen.
Edelleen Saldokyselyssä tulisi näkyä "tiedonsiirto" paketin koko, kuten "Puhepaketin" kohdalla näkyykin.
Omat sivun laskusaldo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.