Skip to main content
Kun kirjaudun omille sivuille tulee vain ilmoitus että kiitos käynnistä ja ohjeet välimuistin tyhjentämiseen. MIKSI?

Toiseksi:
Miksi omilla sivuilla ei aikaisemminkaan näkynyt laskut sivulla mitään?
Minulla tosin oli silloin vain pelkkä kaapeli-tv kortti, mutta kuukausimaksu siitäkin menee.
On vain vähän outoa, kun pankki lähettää viestin saapuneesta e-laskusta ja kehottaa tarkistamaan laskun tiedot eikä koko laskusta ole mitään tietoja/erittelyä edes omilla sivuilla! Tänään viimeksi tuli e-lasku, mutta nyt ei siis pääse lainkaan edes omille sivuille.
Kiinnostaisi tietää mistä sitä maksaa...Onko siinä vain useamman kuukauden korttimaksu... Vai onko mukana tilaamani kanavapaketin kuukausimaksu...Vai molemmat... Vai jotain ihan muuta...
Hei matti81

Soneran Omia Sivuja päivitetään joten voi olla ettei kaikki toiminnot ole aina juuri käytettävissä. Oletko kokeillut tuota sivuhistorian tyhjentämistä tai testannut laskuarkiston toimintaa toisella selaimella?

Testasin juuri itse Sonera Tunnuksilla kirjautumalla laskuarkistoa ja tuntuu toimivan uusimmalla Mozilla Firefox selaimella OK.

Soneran Omia Sivuja päivitetään tällä hetkellä

Soneran Omia Sivuja päivitetään tällä hetkellä. Sivuilla voi esiintyä häiriöitä.

Pahoittelemme päivityksestä aiheutunutta haittaa.

Sonera Asiakaspalvelu.

Olen kokeillut kirjautua omille sivuille tietokoneella mozillalla ja chromella sekä kännykällä myös kahdella eri selaimella. Sama sivu tulee joka kerta. Että ei se selaimesta ole kiinni.

Kokeilin myös kohtaa luo uusi tunnus tai vaihda salasana.
Tunnistauduin verkkopankkitunnuksilla ja olisin pystynyt muuttamaan (kai) käyttäjätunnusta ja salasanaa. Myös omat tietoni oli oikein.
Miksi yhdistä henkilökohtaisen liittymäsi palveluita sonera tunnuksiin kohdassa ei näy mitään??
Pitäisikö näkyä?
Tekstissä tosin lukee, että voit yhdistää yhden matkapuhelin ja/tai laajakaistaliitymän. Miksi kaapeli-tv:stä ei ole mitään mainintaa. Pitäisikö sen näkyä tässä kohtaa? Jos ei niin missä sitten? Minulla ei ole soneran puhelin eikä laajakaistaliittymää (onneksi kun sen verran hämärää tämä laskutus(kin) tuntuu olevan).
Hei matti81

Suosittelisin tässä tilanteessa olemaan yhteydessä meidän vikapalveluun niin voidaan tarkistaa johtuuko ongelma tietojen puutteesta vai onko tunnusten luomisessa mahdollisesti tekninen vika.
Antti- kirjoitti:
Hei matti81

Suosittelisin tässä tilanteessa olemaan yhteydessä meidän vikapalveluun niin voidaan tarkistaa johtuuko ongelma tietojen puutteesta vai onko tunnusten luomisessa mahdollisesti tekninen vika.


Juupa juu... Soita teidän maksulliseen numeroon... Siinähän ne ohjeet aina onkin...

Kirjauduin äsken pankkitunnuksillani sivuille (taas) ja yritin muuttaa käyttäjätunnusta ja salasanaa.
Vaihdoin molemmat, sivu näytti kaikissa vihreän väkäsen ja painoin vahvista nappia. Mitään ei tapahtunut... Odottelin jonkin aikaa ja painoin nappia uudelleen mutta ei edelleenkään tapahtunut mitään! Vaihdoin käyttäjätunnuksen samaksi kuin aiemmin ja vaihdoin vain salasanan. Nyt kun painoi vahvista nappia niin se meni hyvin eteenpäin. Kun yritin tämän jälkeen kirjautua omille sivuille tuli taas tuttu ilmoitus että kiitos käynnistä!

Kun kerran niille omille sivuille ei pääse niin miten saan laskut vaikkapa sähköpostina??
Hei matti81

Tuo kohtaamasi salasanavaihdon vika johtuu siitä että salasanojen vaihto omilta sivuilta ei tällä hetkellä onnistu. Tällä hetkellä en pysty asiassa auttamaan sinua täältä käsin enempää vaan suosittelen vikailmoituksen jättämistä kuin monelle muullekkin ongelmasta kärsivälle.
[quote="Antti-"]Hei matti81

Tuo kohtaamasi salasanavaihdon vika johtuu siitä että salasanojen vaihto omilta sivuilta ei tällä hetkellä onnistu. Tällä hetkellä en pysty asiassa auttamaan sinua täältä käsin enempää vaan suosittelen vikailmoituksen jättämistä kuin monelle muullekkin ongelmasta kärsivälle.[/quo


Siis salasanan vaihto nimenomaan ONNISTUI!
Käyttäjätunnuksen vaihto ei.
Ei sillä että olisin sitä edes halunnut vaihtaa, mutta kokeilin nyt sitäkin.

Ja sähköpostitse laskua ei siis voi saada vai??
MIKSI?? Ei kai laskuakaan tarvitse maksaa kun ei kerran mitään laskun erittelyäkään saa? Tiedä mihin ruotsalaisten teliöiden kesäjuhlakassaan rahat menee...

Onneksi puhelin ja netti on suomalaisella operaattorilla!! Sieltä kun laskut tulee niinkuin pitääkin ja aina on laskun liitteenä sähköpostissa erittely kaikista laskun sisältämistä maksuist.
Toista näkyy olevan teliöillä ja soneroilla.....
Hei matti81

Ilman muuta tuon laskun saa myös sähköpostitse! Omien sivujen kautta tätä muutosta ei vain tällä hetkellä voi tehdä.

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan vaikka tätä kautta tuo sähköpostilaskutus laittaa päälle!
Ei kai tuolla laskuarkistossa ole tv-palveluja koskaan näkynytkään, vaikka suotavaa toki olisi.

On vain vähän outoa, kun pankki lähettää viestin saapuneesta e-laskusta ja kehottaa tarkistamaan laskun tiedot eikä koko laskusta ole mitään tietoja/erittelyä edes omilla sivuilla!


Mutta kyllähän e-laskuissa on pankin kautta pääsy laskun erittelyyn, sekä pankin että laskuttajan versioon, ettei niitä nyt ihan ummikkona tarvi eikä pidäkään hyväksyä.
Antti- kirjoitti:
Hei matti81

Ilman muuta tuon laskun saa myös sähköpostitse! Omien sivujen kautta tätä muutosta ei vain tällä hetkellä voi tehdä.

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan vaikka tätä kautta tuo sähköpostilaskutus laittaa päälle!



Nyt olen lisännyt asiakasnumeron tuonne käyttäjätunnukseen.
Toivottavasti tämän jälkeen laskut tulisi sähköpostiin.

Vastaa