Skip to main content

OMAT SIVUT


Kuinka kauan Omat sivut on poissa käytöstä. Nyt on kohta kuukauden ollut omat sivut ns. poissa käytöstä. Siellä pyörii teksti, että tilaus on kesken, mutta en ole tehnyt minkään sortin tilausta...

yst. terv.
Henkka

11 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 19. tammikuuta 2011
purahen: Voisin tarkistaa asiakastiedoistasi, mikä keskeneräinen tilaus sinulla on.

Et ole tallentanut Omat asetukset kohtaan tunnistetietoa. Voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456 tai 333123456.

Vastaile tähän ketjuun, kun olet tuon tehnyt, niin katsotaan tilannetta.

  • 0 kommenttia
  • 19. tammikuuta 2011
Heips,

ihme ja kumma, tänään ei ole enää mitään tilauksessa, eli pystyy taas muokkailemaan ja säätelemään Omien sivujen kautta.

Tanja, ihmeellistä tässä oli se, että en ollut tehnyt mitään tilausta Omien sivujen kautta; en luonut uutta spostia, nostanut nopeutta, ostanut tietoturvaa saati mitään. En kaiken kaikkiaan tehnyt mitään tilausta.

Asiasta puheen ollen, pystyisitkö tarkistamaan minkä suuruinen hinnankorotus tulee omaan nopeudennostoon.

  • 0 kommenttia
  • 19. tammikuuta 2011
purahen: Hyvä, että Omat Sivut toimivat taas.

Olisi kiva, jos kävisit laittamassa tunnistetietosi nimimerkkiisi. Jos sinulle tulee joskus muulloinkin asiaa liittyen palveluihimme, niin se on tällöin jo hoidettuna.

Nopeudennostosta kannattaa olla yhteydessä Myyntipalveluumme soittamalla 0800 133133.
Palvelemme ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30. Saat nopeasti tiedon parhaasta nopeudennostotarjouksesta liittymääsi.

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2011
Hei, minulla on ihan sama ongelma ollut jo pitkään, vaikka mitään ei pitäisi olla kesken.

Ao. teksti vaan ilmestyy, liittymän hallinnassa,

Liittymä ja palvelut

Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2011
mikaknurmi: Jos tuo ilmoitus on jatkuvasti näkyvillä Sonera Omat Sivut -palvelussa, niin silloin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme. He pystyvät tarkistamaan mistä on kyse.

Tuo ilmoitus tulee silloin, kun liittymällä on jokin tilaus kesken. Tässä voi olla kyseessä useakin erilainen asia.

Sinun tietoihisi tallentamalla asiakasnumerolla on nyt laajakaistalla kesken tilaus, jonka olet itse sopinut asiakaspalvelumme kanssa.

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2011
Ei pitäisi olla mitään kesken ja asiakaspalvelustakin on sama todettu.

  • 0 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2011
mikaknurmi: Kanavapaketin muutokset Koti TV -palvelussa ovat myös liittymäsidonnaisia tilauksia.

Nyt näyttäisi, että tilauksia ei enää ole antamallasi asiakasnumeron liittymällä kesken. Joskus nämä tiedot päivittyvät hienoisella viiveellä Sonera Omat Sivut -palveluun.

Jos sama tilanne jatkuu ja olet varmasti kirjautunut liittymän pääkäyttäjätunnuksella Sonera Omat Sivut -palveluun, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme jotta voimme tutkia, mistä on kyse. Tarvittaessa tehdään asiasta vikailmoitus.

  • 0 kommenttia
  • 5. heinäkuuta 2011
(lainaan tätä jo olemassa olevaa ketjua kun parempaakaan en löytänyt)

Pystyykö Omilta Sivuilta (tai muualta) seuraamaan omien vikailmoitusten etenemistä ja tilannetta? Olisi todella hyvä jos tilanteen kehittymistä voisi seurata jostain, ilman että joutuu AsPa:sta erikseen kyselemään perään. Samalla jäisi vikailmoitukset talteen itsellekin.

Mikäli tällaista ominaisuutta ei vielä ole, niin tässäpä yksi kehitysidea. :)

  • 0 kommenttia
  • 6. heinäkuuta 2011
routa kirjoitti:
(lainaan tätä jo olemassa olevaa ketjua kun parempaakaan en löytänyt)

Pystyykö Omilta Sivuilta (tai muualta) seuraamaan omien vikailmoitusten etenemistä ja tilannetta? Olisi todella hyvä jos tilanteen kehittymistä voisi seurata jostain, ilman että joutuu AsPa:sta erikseen kyselemään perään. Samalla jäisi vikailmoitukset talteen itsellekin.

Mikäli tällaista ominaisuutta ei vielä ole, niin tässäpä yksi kehitysidea. :)


Omilta Sivuilta lähetetyistä palvelupyynnöistä tai vikailmoituksista ei jää merkintää sivustolle. Jokainen työpyyntö kuitenkin käsitellään saapumisjärjestyksessä ja asiakas kontaktoidaan. Ehdottamasi toiminne on kuitenkin hyvä idea ja laitankin sen samantien eteenpäin!

  • 0 kommenttia
  • 21. heinäkuuta 2011
Minulla oli sama 'tilaus käsittelyssä'-ongelma, mutta nyt omilla sivuilla on tuhottomasti linkkejä, joista päätyy vain 'sivu kadoksissa' ilmoitukseen. Huvittavinta on se, että jos yrittää raportoida ongelmasta, on asiakaspalveluviestin linkissä edessä taas sama ilmoitus... Ainakin liittymänhallinta, laskuarkisto ym päätyvät sinne. Kun vielä yrittää selvitellä asioita mökkioloissa kännyllä hitaan netin kautta, rikkinäiset linkit eivät mieltä lämmitä. Niin, eivätkä ne kyllä toimi kotona koneellakaan.

  • 0 kommenttia
  • 25. heinäkuuta 2011
Vimes246: Liittymäsi tiedoissa oli ollut yksi vaillinnaisesti tallentunut tilaus, josta 'tilaus käsittelyssä' -ilmoitus Omilla Sivuilla on todennäköisesti johtunut. Poistin tämän vaillinaisen tilauksen liittymäsi tiedoista ja nyt kyseistä 'tilaus käsittelyssä' ilmoitusta ei pitäisi enää näkyä. Vaillinainen tilaus oli liittynyt Koti TV:n kanavapakettin muutokseen. Huomasin, että haluamasi kanavapaketin muutos oli tehty loppuun järjestelmissämme 20.7. aikana.

Testasin Omien Sivujemme linkkejä enkä havainnut niissä tällä hetkellä ongelmaa. On mahdollista, että kyse on ollut tilapäisestä ongelmatilanteesta Omilla Sivuillamme. Kerro kuitenkin, jos ongelma on yhä jatkunut sinulla samanlaisena.

Vastaa