HEi!
Olisiko mitenkään mahdollista hoitaa Omat sivut kuntoon? Hankin langattoman laajakaistan, mutten voi ottaa sitä käyttöön koska en pysty rekisteröimään sitä Omilla sivuilla . Saan vain ilmoituksen, että sivut ovat "tilapäisesti" poissa käytöstä. Tilapäisyys on kestänyt jo toista päivää. Tarvitsen netin käyttööni mielellään ennen pääsiäistä!
Kiitos!
Omat sivut alhaalla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.