Terve
Sain tänään Laajakaistan toimimaan. Tunnukset oli tulleet jo aiemmin.
Omat sivut eivät ole toimineet koko päivänä.
Lisäsähköpostilaatikoista, liittymän hallinnasta ja muista ilmoituksena tulee..
Tilapäinen häiriö
Palvelussa on tilapäinen häiriö. Sulje selainikkuna ja yritä hetken kuluttua uudelleen.
Häiriötiedotteissa tästä ei lue mitään. Onko vika vain tunnuksissani, vai eikä nuo toimi kenelläkään?
Rami
Omat sivut ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.