... vaan kirjautumisen jälkeen ohjelma heittää saman tien kylmästi ulos ja kiittää kirjautumisesta: "Kiitos käynnistä!".
Sama toistuu uusituillakin tunnuksilla ja välimuistin tyhjentämisen jälkeen, niin Safarilla kuin että Chromella että Firefoxillakin.
Miksi sinne sitten haluaisin päästä? Siksi, että sekosysteeminne katkaisi vasta kaksi viikkoa sitten avatun Kanava MIX -sopimuksen TV-kanavat pois näkyvistä. Sopimus on silti edelleen voimassa, sen pystyi paikallinen palvelupisteenne selvittämään - mutta ei kytkemään kanavia takaisin. Se onnistuu kuulemma vain "Omilla Sivuilla" (!)
Kirjautumiseni "Omille sivuille" ei onnistunut edes Lappeenrannan Sonera-palvelupisteen omalla tietokoneella, joka - kuten omanikin - vain kiitti kirjautumisesta ja toivotti tervetuloa taas joskus takaisin.
Mitähän tällaisella pirullisella luupilla oikeastaan halutaan asiakkaalle kertoa? Tervemenoako?
Sivu 1 / 1
Hei studiov
Pahoittelut että kanavapakettisi hallinnassa omien sivujen kautta on ollut ongelmaa. Omat sivut palvelua on päivitetty ja osalla asiakkaista on ollut vaikeuksia päästä kirjautumaan sisään. Voisitko olla yhteydessä suoraan vikapalveluun niin tutkitaan asia + vaihdetaan vaikka nuo MIX-paketin kanavatkin samalla kohdalleen?
Pahoittelut että kanavapakettisi hallinnassa omien sivujen kautta on ollut ongelmaa. Omat sivut palvelua on päivitetty ja osalla asiakkaista on ollut vaikeuksia päästä kirjautumaan sisään. Voisitko olla yhteydessä suoraan vikapalveluun niin tutkitaan asia + vaihdetaan vaikka nuo MIX-paketin kanavatkin samalla kohdalleen?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.