Skip to main content

Omat sivut eivät toimi.

  • December 11, 2014
  • 22 kommenttia
  • 46 katselukertaa

hei kävin katsomassa omilla sivuilla mutta siinä on ilmoitus Järjestelmä tilapäisesti poissa käytöstä. onko omilla sivuilla huolto vai missä vika

22 kommenttia

  • September 6, 2012
Moi jiri86,
Kokeilin äsken omilla tunnuksillani Omia Sivuja, tuntui toimivan ihan ok. Pääsetkö nyt kirjautumaan palveluun, vai herjaako vielä?

  • September 6, 2012
omien sivujen pääsivulle pääsen mutta sitten kun yritän mennä vaikka kohtaan - liittymänhallinta niin sen jälkeen tulee teksti Järjestelmä tilapäisesti poissa käytöstä.

  • September 6, 2012
Omilla tunnuksillani pääsin liittymänhallintaan eikä herjannut mitään. Joskus välimuistin tyhjentäminen auttaa näissä, kokeile vielä sitä. Jos ei senkään jälkeen ala toimia kunnolla, niin ilmoittele. Kysellään minua viisaammilta jelppiä tarvittaessa!

  • December 3, 2012
Mia kirjoitti:
Omilla tunnuksillani pääsin liittymänhallintaan eikä herjannut mitään. Joskus välimuistin tyhjentäminen auttaa näissä, kokeile vielä sitä. Jos ei senkään jälkeen ala toimia kunnolla, niin ilmoittele. Kysellään minua viisaammilta jelppiä tarvittaessa!



Minulla ei ole mikään auttanut tähän ongelmaan. Kokeillut eri tietokoneilla (windows ja mac) ja eri selaimilla (safari, mozilla ja explorer).

Olisiko ajatuksia mitä voisi tehdä?

Pieneltä bugilta siellä Soneran päässä haiskahtaa...

  • December 3, 2012
Hei K84,

Testasin itse hetki sitten ja Omille sivuille näytti pääsevän normaalisti.

Millä tunnuksilla koitit kirjautua? Käytitkö pankkitunnuksilla luotuja tunnuksia vai laajakaistaliittymän tunnuksia.

Kun yrität kirjautua omille sivuille, niin mitä tapahtuu. Ilmoittaako että tunnus tai salasana olisi väärin? Jos käytät laajakaistan käyttäjätunnusta niin voisit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä niin voisimme tarkistaa käyttäjätunnuksesi ja salasana voitaisiin vaihtaa tarvittaessa. 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 la 9–16.30

Jos taas käytät pankkitunnuksilla luotuja tunnuksia niin kokeile tunnistautumisen kautta vaihtaa salasana.

  • December 4, 2012
Tunnistauduin verkkopankki tunnuksilla ja sama laulu edelleen. Pääsen kuten edelle olevassa kirjoituksessakin kirjautumaan sisään, mutta esimerkiksi liittymänhallinta kohdassa tulee tämä viesti:

Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma

Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Hyvä asiakkaamme, liittymänhallinnassamme on valitettavasti tällä hetkellä tilapäinen katkos eikä haluamaanne tilausta voida tehdä loppuun. Voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0200 17000 tai jättää yhteystiedot oheiseen kenttään. Otamme yhteyttä teihin viimeistään seuraavana arkipäivänä ja hoidamme tilauksen kuntoon.

Ystävällisin terveisin
Sonera Asiakaspalvelu
Nimi:
Puhelinnumero: (esim. 040-1234567)
sähköpostiosoite:


Ja tämä on siis tapahtunut jo pitkän aikaa. Tunnukset toimi ennen, mutta jostain syystä ei enää. Vaikka nyt siis tunnistauduin verkkopankkitunnuksillakin.

  • December 5, 2012
Hei K84,

Vieläkö ongelma jatkuu? Jos ongelma on edelleen ajankohtainen niin olethan vikapalveluumme yhteydessä niin voimme selvittää ongelmaa.

Aiemmin liittymälläsi on ollut jokin tilaus jumissa, mutta se on sieltä saatu korjattua. Jos ongelma edelleen jatkuu, voi syynä olla jokin muu asia.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Jos käytät palvelupyyntöä, niin kerro lisätietokentässä tarkemmin mistä ongelmasta on kyse.

  • Faxaaja
  • December 11, 2012
Sama ongelma myös täällä. Jatkunut n. 3 viikkoa. Liittymän hallinta , lisäpostilaatikot ja nopeuden nosto ei toimi.

  • December 11, 2012
Hei Wheeler,

Oletko ollut vikapalveluumme yhteydessä ongelmaan liittyen?

Jos et vielä ole niin suosittelen ilmoittamaan ongelmasta vikapalveluumme niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin. 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • December 13, 2012
Ongelmaa samaa täälläkin päässä ollut jo muutaman päivän!!!

  • December 13, 2012
Valittaa jatkuvasti tarkempaan saldoon mentäessä, että saldo tietoja ei saatu. Sitten joissakin paikoissa valittaa, että järjestelmä tilapäisesti poissa käytöstä. Eihä tuolla voi tehdä mitään!!

  • December 13, 2012
Eipä sen puoleen, en mä saa ees puhelimetse saldo tietoja.. tuli tekstarilla viestii et järjestelmä tilapäisesti poissa käytöstä yritä myöhemmi uudelleen.. HAJOON NIIIIIN TÄHÄN SONERAAN!!

  • December 13, 2012
Moi pjertti89! Omat Sivut toimivat tällä hetkellä hitaasti tai sivuille ei välttämättä pääse lainkaan. Vika on tiedossamme ja korjaukset käynnissä. Toivottavasti saadaan sivut kuntoon mahdollisimman pian!

  • Faxaaja
  • December 17, 2012
Minä kiitän ja kehun! Sonera korjasi liittymän hallinnan tosi nopeasti. Kaikki toimii. Asiakastiedoissa on vanha puh.nro mutta oletan että myös tämä korjaantuu pienellä viiveellä ja on pian "up to date". Yritin itse korjata virheen mutta taitaa olla Soneran tehtävä.

  • December 17, 2012
Hei wheeler,

Mikäli asiakastiedoissa oleva puhelinnumero ei korjaannu, laittele vaikkapa asiakasnumerosi profiilisi tietoihin niin korjataan sekin tilanne!

  • Faxaaja
  • December 19, 2012
Heippa! Puh.nro asiakastiedoissa ei jostakin syystä ole vielä korjaantunut. Asiakasnumero pitäisi näkyä profiilissa koska numero on lisätty rekisteröinnin yhteydessä 2010. Jos ei , meillä taitaa olla toinen tekninen vika.

  • December 19, 2012
wheeler,


Kirjaudutko omille sivuille verkkopankki-, matkapuhelin-, vaiko laajakaistatunnuksilla?
Oletko testannut jatkuuko ongelma kaikilla kirjautumistyypeillä?

  • December 19, 2012
wheeler,


Näkyykö tiedoissa vanha 0003-loppuinen numero? Pitäisikö yhteysnumeron olla 111-loppuinen?

  • Faxaaja
  • December 19, 2012
Hei Mariela! Soneran www-sivuille ei ole päässyt aikaisemmin tänään mutta nyt on linjat taas auki. Tämän takia vastaukset tulee nyt vasta.

Olen kirjautunut sekä verkkopankkitunn. että kayttäjätunnuksella. Lopputulos sama.
Tiedoissa näkyy 003-loppuinen nro. Pitäisi olla 111-loppuinen.

Asiakasnr puuttuu edelleen profiilissa??

  • December 19, 2012
wheeler,

Asiasta on nyt tehty korjauspyyntö, joten toivotaan että saadaan korjattua mitä pikimmiten!
Meillä täällä kuitenkin näkyy sinulle oikea yhteysnumero. Asiakasnumerokin näkyy aivan oikein. Mutta selvitetään mistä on kyse, sinulle tulee tekstiviesti kun homma on ok!

  • Faxaaja
  • March 8, 2013
Hei taas! Olin päivittämässä Minun Sonera liittymää ja tämä vanha virhe tuli taas esiin. Kävin kerran jo Sonera kaupassa ja siellä tehtiin "korjaus". Myyjä vahvisti korjauksen ja ilmoitti että tiedot päivittyy muutamassa päivässä. Tarkistin tiedot myöhemmin omilta sivuilta ja, yllätys , yllätys! Avovaimon puh.nro ja s-postiosoite näkyi asiakastiedoissa minun käyttäjätunnuksen takana. Virhe ei ole "vakava" eikä vaikuta elämään, Vähän vain häiritsee! Yritetäänkö korjata?

  • March 8, 2013
Hei wheeler !

Olen nyt aktivoinut sinun tietosi uudelleen ja seuraan tilannetta jonkin aikaa, että tiedot pysyvät oikeina. Tämä muutos on johtunut järjestelmävirheestä, mutta pitäisi nyt olla kunnossa.