Skip to main content
Olen useamman päivän yrittänyt kirjautua omille sivuilleni ja vaihtanut myös salasanan verkkopankkitunnuksilla, mutta kun syötän käyttäjätunnukseni ja salasanani sekä klikkaan "kirjaudu" avautuu seuraavaksi sivu joka kiittää käynnistä. Olen yrittänyt kirjautumista myös eri laitteilla ja eri selaimilla, mutta lopputulos on aina sama. Mitenhän pääsisin näkemään myös omien sivujen sisällön?
Samat täällä. Chromella ja Firefoxilla kokeiltu 5-6 krt, tunnuksia vaihtaen, koska ilmoitteli, että 6 viime salasanaa ei käy tjsp. Kerran pääsin Firefoxilla. Joku häikkä tässä kait on, kun en näytä olevan ainoa.
Niin, käyttöjärjestelmä on Linux, ennen ei häikkää.
Moi mpetajaj ja aazie! Luotteko Sonera Tunnuksen uudestaan tämän linkin kautta: https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... e=register

Tämän jälkeen pitäisi kirjautumisen onnistua.
Just tuo linkki, pitääpäs taas kokeilla.

e. Juu, ei pääse. Vanhoilla eikä uusilla tunnuksilla. Vihreät väkäset tulee uuteen salasanaan ja kun painaa "vahvista", ei tapahdu mtn.
Pitääkö käyttäjätunnuskin vaihtaa joka kirjautumisella? Ei kait, kun vihreää näyttää? Joku tässä mättää.
Tuo sitten ihmetyttää, kun ennen pelannut. Ei muutoksia koneessa.
Vaihdoin linkin kautta käyttäjätunuksen ja salasanan, mutta ei auttanut. Edelleen omat sivut välähtävät auki noin millisekunnin ja sen jälkeen kiitetään käynnistä. Olen yrittänyt Win 7 IE:llä ja Mozillalla sekä RT tabletilla.
Ei pääse omille sivuille, ei. Vaikka kaikki taas uusiksi, välähtää vain, kun käskee kirjautua ja palaa kirjautumissivuille. Keksikää jo jtn.

e. ei vastauksia. Kylläpäs näyttää omien sivujen käytössä olevan onkkelmia, kun selailee. Mikä vika vanhoissa, pelaavissa sivuissa oli? Taitaa mennä googlen hommiksi, henkilötiedot yms pitää saada haltuun.
Hei mpetajaj ja aazie,

Mikäli Omien sivujen kirjautumisen kanssa on edelleen ongelmaa, niin olettehan vikapalveluumme yhteydessä.
Jeps, asia selvisi. Vika Cromessa, kun ei tyhjennä välimuistia, vanhat tunnarit kummittelee siellä. Firefoxilla pääsen nyt, kun tein kokonaan uudet tunnukset. Pitää säädellä tuota Chromea.
Mulla siis homma ratkesi. 🙂
Hei aazie,

Hieno juttu että homma selvisi.
Tänään en ole päässyt kirjautumaan ollenkaan omille sivuille, heittää koko ajan pihalle. Vaihdoin jopa uuden salasanan.
Onko joku häiriö päällä? Mistään en löytänyt tietoja?
Hei Ninsku81,

Vieläkö on tilanne päällä vai pääsetkö sivuille jo?

Jos ongelma jatkuu edelleen, niin lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Millä selaimella koitit kirjautua omille sivuille ja kokeilitko kirjautua Sonera tunnuksella (pankkitunnistautumisen kautta luotu tunnus)?
Ninsku81 kirjoitti:
Tänään en ole päässyt kirjautumaan ollenkaan omille sivuille, heittää koko ajan pihalle. Vaihdoin jopa uuden salasanan.
Onko joku häiriö päällä? Mistään en löytänyt tietoja?


Minullakin sama tilanne, ei pääse kirjautumaan, tosin yritän sitä iPadilla. Mikä selain pitäisi olla käytössä, että kirjautuminen onnistuu?
Hei khanna!

Kiitos viestistäsi. Tällä hetkellä ei ole tiedossa yleistä häiriötä Sonera Omille Sivuille sisäänkirjautumisessa. Itselläni sisäänkirjautuminen ainakin onnistui.

Kyllä iPadin Safarilla pitäisi sisäänkirjautuminen onnistua. Mikäli mahdollista, voit kokeilla myös esimerkiksi Mozilla Firefoxia. Google Chromella Omat Sivut ei välttämättä toimi parhaalla mahdollisella tavalla, kuten nimimerkki aazie kirjoittikin.

Ohjeita Omiin Sivuihin liittyen löytyy osoitteessa:

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Omat_Sivut?someid=some3417
Minulla on sama ongelma. Omat sivut heittävät kirjautuessa suoraan ulos. Tunnusten vaihto ei auta asiassa.
Moi sakarii!

Oletko vielä luonut verkkopankkitunnuksillasi Sonera tunnuksia? Pääsetkö sen jälkeen kirjautumaan sisälle, ilman että heittää pihalle?
• Ei toimi seuraavilla selaimilla: Chrome, Safari, Firefox
• Heittää heti sisäänkirjauksen jälkeen ulos
• Ei auttanut, vaikka kirjauduin verkkopankkitunnuksilla ja loin Sonera-tunnukset
• Välimuistin tyhjennys ei auta
Hei pakastin,

Lisäisitkös asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vastaa