Olen osoitteessa: https://www4.sonera.fi/OmatSivut/
kirjautuneena verkkopankin avulla tehdyillä tunnuksilla.
Klikkaan sivulla näkyvää: Liittymän hallinta kohtaa:
ja hups! olen sivulla: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/Ulos/Yksityisille
Sivu 1 / 1
Hei RipsaK!
Testasimme juuri tuota kirjautumista ja hetkellisesti se tosiaan heittää tuohon "kirjaudu ulos" kohtaan, mutta sitten menee kyllä automaattisesti liittymänhallintaan kuten kuuluukin. Testaappa nyt kuinka sinulla toimii!
Testasimme juuri tuota kirjautumista ja hetkellisesti se tosiaan heittää tuohon "kirjaudu ulos" kohtaan, mutta sitten menee kyllä automaattisesti liittymänhallintaan kuten kuuluukin. Testaappa nyt kuinka sinulla toimii!
Käytän tätä vanhempaa ketjua kysymykselleni, koska itselläni on nyt saman oloinen kirjautumisongelma.
Eli: Kun yritän tarkastella Omat sivut Liittymänhallinnasta kiinteän laajakaistani sopimus tietoja niin sepä ei onnistukaan, koska omat sivut kirjaa minut heti ulos kun klikkaan liittymänhallinta linkkiä. Mistähän on nyt kyse kun en saa tarkistaa laajakaistani sopimustilannetta?
Kyseessä on määräaikainen sopimus ja itseäni kiinnostaisi tarkastaa sen kesto ja kk-hinta.
Eli: Kun yritän tarkastella Omat sivut Liittymänhallinnasta kiinteän laajakaistani sopimus tietoja niin sepä ei onnistukaan, koska omat sivut kirjaa minut heti ulos kun klikkaan liittymänhallinta linkkiä. Mistähän on nyt kyse kun en saa tarkistaa laajakaistani sopimustilannetta?
Kyseessä on määräaikainen sopimus ja itseäni kiinnostaisi tarkastaa sen kesto ja kk-hinta.
Täällä on samankaltainen ongelma. Kaikki liittymänhallintaa koskevat linkit (lukuuottamatta webmailia) ohjautuvat suoraan uloskirjautumiseen. Eilen toimi vielä moitteetta.
Hei Kummastunut ja vasynyt,
Testasin itse juuri kirjautumista ja liittymähallinnan toimintaa ja näyttäisi toimivan normaalisti. Millä selaimella koitatte käyttää omat sivut-palvelua? Jos ongelma kuitenkin jatkuu, voisitteko ottaa Sonera-tunnuksenne käyttäjätunnuksen ylös ja ilmoittaa ongelmasta suoraan vikapalveluun. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Testasin itse juuri kirjautumista ja liittymähallinnan toimintaa ja näyttäisi toimivan normaalisti. Millä selaimella koitatte käyttää omat sivut-palvelua? Jos ongelma kuitenkin jatkuu, voisitteko ottaa Sonera-tunnuksenne käyttäjätunnuksen ylös ja ilmoittaa ongelmasta suoraan vikapalveluun. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.