Skip to main content
Jokohan noille omille sivuille voisi tehdä jotain? Suurin osa liittymänhallinnan alasivuista toimii satunnaisesti, jos ollenkaan. Mielestäni tämä ongelma on jatkunut jo vuosia.

Tilapäinen häiriö

Palvelussa on tilapäinen häiriö. Sulje selainikkuna ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteys asiakaspalveluun puh. 0200 17000. Internet- ja Laajakaista-asioissa palvelemme ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Puhelut ovat normaalihintaisia (paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu).
Kyseessä on käyttäjätunnukseen liittyvä vika. Voit ilmoittaa Vikapalvelulle kirjallisesti Laajakaistan vikailmoituslomakkeella millä käyttäjätunnuksella ja missä tilanteessa "tilapänen häiriö" ilmenee. Lomakkeella ei ole Omille sivuille valintaa, mutta Kotisivut kelpaa valinnaksi ja Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa kuvauksen ongelmasta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vai käyttäjätunnukseen liittyvä. Hahah. Aika moneen tunnukseen kai sitten, juu-u, käyttäjäthän tuonne omille sivuille yleensä yrittävät mennä. Ihme sananhelinää nämä "Asiantuntijoiden" vastaukset täällä lähes järjestäin.
Tiketti luotu. Katsotaan jos parannusta tapahtuu (ja kuinka nopeasti).
somewhere kirjoitti:
Vai käyttäjätunnukseen liittyvä. Hahah. Aika moneen tunnukseen kai sitten, juu-u, käyttäjäthän tuonne omille sivuille yleensä yrittävät mennä. Ihme sananhelinää nämä "Asiantuntijoiden" vastaukset täällä lähes järjestäin.


Sama ohje sinulle, jos käyttäjätunnuksellasi ei Omat sivut toimi oikein, se on vikailmoituksen paikka. Jos vikaa on, kyseessä on käyttäjätunnukseen liittyvä vika. Tunnukselta puuttuu jokin kytkös Omien sivujen taustalla oleviin järjestelmiin tai tunnuksella on tilaus kesken, mahdollisesti jumissa. Näin se on, ilman "sananhelinää".

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa