Terve,
Omat Sivut / Yrityspääte-sivulla näkyy ainostaan 1 liittymäni, mutta minulla on 2 liittymää käytössä. Aito 4G Teho -liittymä ei näy. Voitteko lisätä sen, jotta voin hallinnoida sitä?
Kiitos!
Jon
Sivu 1 / 1
Hei jonhs!
Tarkistathan vielä tuon asiakasnumeron jonka olet lisännyt asiakasprofiiliin. Poista siitä mahdolliset välilyönnit, jotta näemme sen kokonaisuudessaan. Asiakasnumero alkaa yleensä numeroilla 1 tai 3 ja on yhteensä 10 numeroa pitkä. Huikkaa tänne kun olet korjannut/tarkistanut numeron niin tiedetään hoitaa homma kuntoon.
Tarkistathan vielä tuon asiakasnumeron jonka olet lisännyt asiakasprofiiliin. Poista siitä mahdolliset välilyönnit, jotta näemme sen kokonaisuudessaan. Asiakasnumero alkaa yleensä numeroilla 1 tai 3 ja on yhteensä 10 numeroa pitkä. Huikkaa tänne kun olet korjannut/tarkistanut numeron niin tiedetään hoitaa homma kuntoon.
Ok, asiakasnumeroni on nyt päivitetty.
Tilaamalla tunnukset Yritysportaaliin pääset hallinnoimaan molempia liittymiä.
Minulla on Yritysportaali käytössä. Siellä ei näköjään voi päivittää liittymää kuten Omilla sivuilla on mahdollista. Voi ainoastaan tilata uusia liittymiä tai poistaa niitä käytöstä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.