Skip to main content

Omat Sivut: kaikki liittymät eivät näy

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Terve,

Omat Sivut / Yrityspääte-sivulla näkyy ainostaan 1 liittymäni, mutta minulla on 2 liittymää käytössä. Aito 4G Teho -liittymä ei näy. Voitteko lisätä sen, jotta voin hallinnoida sitä?

Kiitos!

Jon

4 kommenttia

  • September 11, 2014
Hei jonhs!

Tarkistathan vielä tuon asiakasnumeron jonka olet lisännyt asiakasprofiiliin. Poista siitä mahdolliset välilyönnit, jotta näemme sen kokonaisuudessaan. Asiakasnumero alkaa yleensä numeroilla 1 tai 3 ja on yhteensä 10 numeroa pitkä. Huikkaa tänne kun olet korjannut/tarkistanut numeron niin tiedetään hoitaa homma kuntoon.

  • September 11, 2014
Ok, asiakasnumeroni on nyt päivitetty.

  • September 15, 2014
Tilaamalla tunnukset Yritysportaaliin pääset hallinnoimaan molempia liittymiä.

  • September 15, 2014
Minulla on Yritysportaali käytössä. Siellä ei näköjään voi päivittää liittymää kuten Omilla sivuilla on mahdollista. Voi ainoastaan tilata uusia liittymiä tai poistaa niitä käytöstä.