Moi!
En tiedä mihin kategoriaan tämä kuuluu, mutta kun yritän lähettää tekstiviestiä
omien sivujen kautta, en pääse valitsemaan vastaanottajaa kun kontaktien edestä puuttuu
se väkänen < mistä klikkaisi. se on ollut ainakin täämn kuun verran sellainen näkymä.
Tämä koskee siis Firefoxin uusinta versiota 13.01
omat sivut kautta tekstiviestit ei onnistu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.