Skip to main content
En pääse sisälle omille sivuille. Olen vaihtanut salasanan, mutta sekään ei auta. Kyse on liittymän lisäpaketin tilaamisesta, sehän ei ipadilla onnistu, kun sillä ei voi lähettää tekstiviestejä.
Kirjautuessa ipadilla saan ilmoituksen "kiitos käynnistä". Iphonella ilmoitus kuuluu että minulla ei ole oikeuksia palveluun. Puhelintuki ei vastaa puolen tunninkaan odottelun jälkeen. Facebook viestiin ei ole tullut vastausta myöskään.

Olen käyttänyt kahden euron lisäpalvelun tilaamisyrittämiseen kolme tuntia aikaa.
Mitä pitää seuraavaksi tehdä, ajaa 60 km lähimpään palvelupisteseenkö ?

Esa H.
Hei esaheikkila!

Oletko luonut Sonera Tunnuksen verkkopankkitunnuksillasi? Sillä sen pitäisi onnistua. Eli https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/ -> Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi. Jos et saa tunnuksia tuollakaan keinoin toimimaan, lisäätkö käyttäjätunnuksesi profiiliin puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa johon haluat lisäpaketin kytkettävän. Laitetaan se sitten tätä kautta voimaan. Ja huikkaa tänne kun numerolisäys on tehty niin tiedetään käydä paketti kytkemässä.
Hei,

Mikähän nyt on kun en pääse Sonera Tunnuksellani kirjautumaan omille sivuille? Tulee ilmoitus, että kirjautuminen epäonnistui. Eikä onnistu pankkitunniksilla tunnuksen/salasanan vaihtaminenkaan. Kertoo, että tapahtui odottamaton virhe.
Moi jannen78! Ainakin täällä kirjautuminen onnistui normaalisti. Oletko kokeillut toista selainta?
Hei
En saa luotua tunnuksia. Tulee viesti, että on tapahtunut odottamaton virhe. Ja tämä jatkuu koko ajan.
jajupi78 kirjoitti:
Hei
En saa luotua tunnuksia. Tulee viesti, että on tapahtunut odottamaton virhe. Ja tämä jatkuu koko ajan.


Voisit toki jättää kuvankaappaukset tänne, sillä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Hei jajupi78!

Kerrotko tarkemmin missä kohden tuo herja tulee? Pääsetkö verkkopankkitunnistautumisen jälkeen syöttämään haluamasi käyttäjätunnuksen ja salasanan vai tökkääkö jo ennen sitä? Jos sinulla on meiltä kiinteä laajakaista -, tai matkapuhelinliittymä niin tunnusten luominen pitäisi onnistua. Kaikki Kaapeli Tv -asiakkaat eivät voi ainakaan toistaiseksi Omia Sivuja käyttää, ainoastaan jos heillä on Mix kanavapaketti käytössä.
Hei
En pääse verkkopankkitunnusten jälkeen kirjautumaan omille sivuille? Meillä ei ole Soneran laajakaistaa vaan Ainacomin. Tuntuu olevan todella työlästä yhden liittymän saaminen.
jajupi78 kirjoitti:
Hei
En pääse verkkopankkitunnusten jälkeen kirjautumaan omille sivuille? Meillä ei ole Soneran laajakaistaa vaan Ainacomin. Tuntuu olevan todella työlästä yhden liittymän saaminen.


En tiedä miten olet yrittänyt mutta jos tästä ohjeesta jotakin apua: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Tunnuksen_luominen_ja_unohtuneen_salasanan_uusiminen
jajupi78: Ainacomin laajakaista-asiakkaat ovat vielä Ainan järjestelmissä ja näin ollen sinun ei kuulukaan vielä päästä Omille Sivuille. Ehkä syksymmällä Ainan laajakaistat siirretään meille ja sen jälkeen tunnusten luominen Omille Sivuillekin onnistuu. Toki jos sinulla on meiltä myös matkapuhelinliittymä niin silloin tunnusten luonti pitäisi onnistua.
Siis ongelma on se etten ole saanut sim korttia vaikka tilasin 11.7. Ja sitä ongelmaa selvitellään. Siihen tarvittaisiin omille sivuille pääsy.
Moi jajupi78! En löydä tilauksen tietoja palstan profiiliin lisäämälläsi numerolla. Tarvitsemme hieman tarkempia tietoja kuten nimesi, osoitteesi ja syntymäaikasi, jotta päästään selvittämään asiaa. Julkisen palstan kautta asiaa on hankala hoitaa, joten olisiko sinulla mahdollisuus laittaa viestiä Facebookin, Twitterin tai Omien Sivujen kautta?
Sama ongelma minullakin. Vaihdoin vasta viime viikolla kilpailijalta Soneralle, kun oli sen verran hyvät tarjoukset, mutta ongelmat alkoivat heti kättelyssä. Tarkoitukseni oli aktivoida Spotify omien sivujen kautta, mutta tässä kohtaa tuli mutkia matkaan. Loin tunnukset verkkopankkitunnusten avulla ja kirjauduin sisään, seuraava ikkuna avautuu, jossa sanotaan "Kiitos käynnistä!". Sivut siis ikään kuin loggaavat minut ulos heti kun kirjaudun sisään. Olen kokeillut Mozilla lisäksi eri selaimilla, päivittänyt salasanani, ja tanssinut alasti kuun valossa, vaan mikään ei auta. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? En haluaisi peruuttaa tilausta ihan vielä...
Hei Tasovasara,

Olet siis siirron tilauksesta tehnyt viime viikolla? Vai siirtyikö liittymäsi viime viikolla meille?
Liittymän siirtyminen vie n. pari viikkoa, eli kun liittymä on siirtynyt meille, tulee sinun silloin päästä omille sivuilla, eikä tuollaista herjaa pitäisi enää tulla. Profiiliin lisäämälläsi numerolla en löytänyt mitään tietoja, jos asiakasnumerosi ei ole tiedossasi, voit kokeilla lisätä sinne esimerkiksi puhelinnumerosi.
Tilauksen tein viime viikolla ja liittymä siirtyy 22. päivä kuluvaa kuuta. Ymmärsinkö oikein, että pääsen omille sivuille vasta sen jälkeen kun liittymä on virallisesti siirtynyt? Jos näin, niin ei muuta kuin odotellaan.

Ja kiitos avusta!
Ja täällä sama ongelma kuin Tasovasaralla: Loin tunnukset verkkopankkitunnusten avulla ja kirjauduin sisään, seuraava ikkuna avautuu, jossa sanotaan "Kiitos käynnistä!"

Ja asiakkaana olen ollut vuodesta 1995 tms. lähtien, ei siis ole uudenkarheutta.
Hei flyer,

voisitko laittaa meille Facebookin kautta yksityisviestinä liittymänumerosi ja vielä liittää mukaan tuon ongelman kuvauksen niin tutkitaan tarkemmin. Laita mukaan tieto, oletko joskus päässyt kirjautumaan.
https://www.facebook.com/sonera

Toki voit olla yhteydessä myös puhelimitse asiakaspalveluumme.

Vastaa