Mikä mättää en ole oikeastaan koskaan kunnolla päässyt laajakaistan liittymän hallintaan aina sanoo tilapäinen häiriö yms. känny puolelle pääsee ja kyllä olen yhdistänyt tunnukset, olisi aika tärkeää päästä katsomaan myös laajakaistan tietoja, eihän siellä voi koko ajan olla jotain vikaa ??? Pikaista korjausta odottaen.
Sivu 1 / 1
Asiakastietojemme mukaan liittymässäsi on tällä hetkellä kesken aiemmin puhelimitse sovittu nopeuden muutos -tilaus.
Kun järjestelmissämme on jokin laajakaista -liittymää koskeva tilaus kesken, liittymälle ei ole mahdollista tehdä Omien Sivujen kautta muutoksia. Omat Sivut ilmoittaa tällöin, joko tilapäisestä häiriötilanteesta tai siitä, että liittymässä on kesken jokin tilaus.
Omien Sivujen käyttäminen ja muutoksien tekeminen sivujen kautta onnistuu todennäköisesti taas normaalisti, kun liittymääsi koskeva muutos on tapahtunut loppuun.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kun järjestelmissämme on jokin laajakaista -liittymää koskeva tilaus kesken, liittymälle ei ole mahdollista tehdä Omien Sivujen kautta muutoksia. Omat Sivut ilmoittaa tällöin, joko tilapäisestä häiriötilanteesta tai siitä, että liittymässä on kesken jokin tilaus.
Omien Sivujen käyttäminen ja muutoksien tekeminen sivujen kautta onnistuu todennäköisesti taas normaalisti, kun liittymääsi koskeva muutos on tapahtunut loppuun.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
joo edelleenkään en pääse laajakaistan liittymänhallintaan, teiltä puhelimitse jo näkivät että 24M netti on kytketty, mutta ei sinne vaan pääse jo tässä aikaisemmin talvella puhelimessa sanoivat että siellä on ongelmia, KORJATKAA NE !!!
Jos Liittymänhallinta ei edelleenkään tunnuksellasi toimi, voit jättää siitä vikailmoituksen Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.