Skip to main content
Hei,

en pääse Soneran omien sivujen laskuarkistoon.

Tulee ilmoitus, "Laskuarkiston käyttäminen on mahdollista ainoastaan liittymän omistajalle. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla"

Olen liittymän omistaja. Aiemmin tämä on toiminut.

Toinen asia, minulle tulee kotiin maksullinen paperilasku, vaikka en sitä ole tilannut. Laskussa sanotaan ettei sähköposti-osoitettani pystytä tarkistamaan tjs. Haluan paperisesta laskusta eroon ja korvauksen lähetetyistä paperilaskuista.

Terveisin,
Janne
Hei kinnunej!

Olet varmaan aiemmin kirjautunut sivustolle matkapuhelinnumerolla ja salasanalla. Sivusto on hieman muuttunut, joten sinun tulee luoda itsellesi Sonera Tunnus. Kun luot Sonera tunnuksen verkkopankkitunnuksilla, pääset jatkossa laskuarkistoon.

Laskuarkistossa voit myös vaihtaa laskutustapaa. Mikäli sähköpostilaskun kytkentä ei jostain syystä onnistu, voidaan se vaihtaa myös Asiakaspalvelun kautta. Meihin voit olla yhteydessä joko Facebookin kautta yksityisviestillä, Omien Sivujen Chat -palvelun kautta tai sitten soittamalla.
Ei se Merja mene noin koska tuntuu että kaikilla on sama ongelma. Sonera hoitakoon työnsä kipinkapin jotta ihmiset pääsee selaamaan laskujaan. Eikä se ole hyväksyttävä että TAAS tehdään uudet TOISET tunnukset. Ne laskut on ollut luettavissa ennen Soneran sivupäivitystä, niin sivut pitää myös toimia VÄHINTÄÄN samalla tavalla kuin ennenkin + sitten ne uudistukset tietty.

Ongelmahan on siinä että tavalliset käyttäjät uskovat ja luulevat että heidän tunnuksensa on Sonera tunnus, kun itse asiassa tunnukset ovat laajakaistatunnus tai puhelimen liittymätunnus tai joku muu. Me tavalliset pulliaiset puhutaan vain Soneran tunnuksista ja sillä sipuli. Ja nythän Sonera ei mainosta kyseisessä kirjautumispaikassa että on hankittava pankkitunnuksilla Sonera (pää) tunnus jolla sitten hallitaan kaikki palvelut sisältäen laajakaista ja puhelinliittymä ja viihde jne. jne. palveluita. Tuo vain mainitaan ennen kirjautumista sisään niillä vanhoilla tunnuksilla. Nyt siellä vain lukee näin.

Mitä haluat hallinnoida?
Kaikkia palveluita
Sonera Tunnuksella hallinnoit kerralla kaikkia nimissäsi olevia liittymiä.
Kirjaudu
Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi.

TÄSSÄ kohdassa pitäisi olla ohjeena että mikäli haluat esim. selata laskuja niin on pakko tehdä uusi Sonera (pää) tunnus hallitakseen aivan kaikki edelliset tehdyt Sonera tunnukset ja ovat sen jälkeen yhden kirjautumisen takana. Ja siinä pitäisi olla ne linkit verkkopankkeihin. Ei me tyhmät nyt ymmärretä että pitää hankkia uudet tunnukset koska sisäänkirjautumisvaihe on jo ohitettu.
sahlberg: Omille Sivuille tehdään päivityksiä tämän tuosta ja nyt laskuarkistoon pääsee myös matkapuhelinnumerolla ja salasanalla. Kun olet kirjautunut sivustolle, skrollaa sivu aivan alas asti, sieltä löytyy painike Laskuarkistoon.

Huomioithan että kaikki palvelut eivät ole käytettävissä matkapuhelinnumerolla kirjautuessa. Tämän vuoksi suosittelemme että luot Sonera Tunnuksen jolloin pääset hallinnoimaan kaikkia Omien Sivujen palveluita.

Vastaa