Itselläni samanlaisia ongelmia kuin 17.1. kirjoittaneella matti81:llä. Eli omat sivut heittää saman tien kirjautumisesta "kiitos käynnistä/kirjaudu uudelleen" sivulle. Olen tehnyt salasanamuutoksen pankin tunnusten kautta ja sieltä kyllä näkyy kaikki oikein ja tunnus vaihtui nikottelematta.
Itselläni on myös pelkkä kaapelikortti, mutta eihän se saisi olla syynä toimimattomuuteen???
Olisin halunnut tarkistaa laskujen oikeellisuuden, mutta sehän ei taida onnistua muutenkaan??
Viime vuonna viimeisessä laskussa oli laskutettu liikaa ja siitä tuli ilmoitus, että hyvitetään seuraavassa laskussa, mutta eipä tuota hyvitystä pankin e-laskussa näkynyt. Kyse ei tietysti ole kuin 1,06 €:sta, mutta periaatteet!! Jos lähden maksullisesta palvelunumerosta asiaa peräämään saatan helposti päätyä miinukselle. Myyntisoittoja kyllä satelee kerran kuussa, vaikka markkinointiesto on voimassa.
Harkitsen vakavasti tarvitaanko meidän perheelle enää edes kaapelikorttia /saati muitakaan Soneran palveluita jatkossa.
Omat sivut/ laskussa ei hyvitystä viime vuodelta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.