Hei
olen useamman päivän yrittänyt päästä omilla sivuilla "Liittymä ja palvelut" osioon.
Aina tuloksena tilapäinen häiriö yritä myöhemmin uudestaan.
Sama juttu eri koneilta yritettäessä.
Sivu 1 / 1
Liittymässäsi on tällä hetkellä avoin tilaus, joka aiheuttaa sen ettei liittymään voi tehdä muutoksia Liittymänhallinnan kautta. Kertomasi ongelma tuskin kuitenkaan liittyy tähän, joten kun tilaus on valmis (eli olet modeemin saanut), tee Liittymänhallinnan toimimattomuudesta vikailmoitus jos "tilapäinen häiriö" vielä jatkuu.
Vikailmoituksen voit tehdä Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Siellä ei ole valintaa Omille sivuille, mutta valinta Kotisivut osuu tarpeeksi lähelle. Lomakkeen viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kertoa mikä on vikana ja miten se ilmenee.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vikailmoituksen voit tehdä Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Siellä ei ole valintaa Omille sivuille, mutta valinta Kotisivut osuu tarpeeksi lähelle. Lomakkeen viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kertoa mikä on vikana ja miten se ilmenee.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
28.9. ei ollut mitään avointa tilausta. Eli tuo ei selitä ongelmaa.
Ja nyt on uusi modeemi eli ei avointa tilausta ja netti yhteys toimii, mutta tuo tilapäinen yhteys ongelma jatkuu, kun yritän siirtyä liittymä ja palvelut osioon.
Lisäksi Outlookilla en pääse lukemaan sähköpostia. Internet avustaja väittää, ettei tililläni ole salasanaa. No omille sivuille pääsen kyllä kirjaantumaan ja webmaililla pääsen lukemaan sähköpostit, siis samlla käyttäjä tunnuksella ja salasanalla.
Olisi ihan kiva, jos joku vaivautuisi selvittämään missä vika on.
Ja nyt on uusi modeemi eli ei avointa tilausta ja netti yhteys toimii, mutta tuo tilapäinen yhteys ongelma jatkuu, kun yritän siirtyä liittymä ja palvelut osioon.
Lisäksi Outlookilla en pääse lukemaan sähköpostia. Internet avustaja väittää, ettei tililläni ole salasanaa. No omille sivuille pääsen kyllä kirjaantumaan ja webmaililla pääsen lukemaan sähköpostit, siis samlla käyttäjä tunnuksella ja salasanalla.
Olisi ihan kiva, jos joku vaivautuisi selvittämään missä vika on.
Ruska kirjoitti: Olisi ihan kiva, jos joku vaivautuisi selvittämään missä vika on.
Se tulee tapahtumaan kun teet asiasta vikailmoituksen Laajakaistan vikailmoituslomakkeella aikaisemman vastaukseni ohjeen mukaan. Asian tutkinta menee lomakkeella suoraan Vikapalvelulle.
Sähköpostiin on yhdellä käyttäjätunnuksella vain yksi salasana, joten Webmailissa ja Outlookissa käytetään samalle sähköpostiosoitteelle samoja tunnuksia. Kyseessä ovat samat tunnukset joilla kirjaudutaan myös Omille sivuille.
Jos pääset tunnuksilla Omille sivuille, mutta käyttäjätunnus ja salasana eivät kelpaa webmailiin, joutuu salasanan todennäköisesti vaihtamaan. Vaihdon yhteydessä salasana synkronoituu samaksi eri palveluihin. Vaihto on tarvittaessa mahdollista tehdä itsepalveluna, jolloin uusi salasana tulee tekstiviestinä käyttäjätunnukselle Omille sivuille määritettyyn puhelinnumeroon. Tämän jälkeen salasanan voi muuttaa Omien sivujen kautta haluamakseen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.