Ei jaksaisi aina purnata, mutta Omien sivujen käyttö on näköjään ulkoistettu savolaisille: Kaikki vastuu on käyttäjällä heti kun sisään mennään. :-(
Taas näin tänään:
Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma
Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.
Ymmärrän hyvin, että näin voi käydä aina välillä. Sitä en ymmärrä, että tämä näyttää olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
Mitään muutoksia ei voi tehdä, kun ei pysty. Kypsyttää. Ihan oikeasti.
Omat sivut - omalla vastuulla?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.