Skip to main content
Olisi mahtavaa että jotenkin saisin taas salasanan sinne. Kun koittaa uutta salasanaa niin herjaa että ei ole matkapuhelin numeroa käyttäjällä. Tai kun koittaa varata aikaa asiakaspalveluun niin niitä ei ole. sittenkun taas yrittää netinkautta laittaa viestiä niin eiköhän sekin tartte kirjautumisen omille sivuille.

Myöskään en asiakaspalvelun numeroon voi jostain syystä liittymästäni soittaa, joten olisiko jotain apua??
Ellei sinulla ole Soneran matkapuhelinnumeroa jolla kirjautua Omille sivuille, on soitto Asiakaspalveluun 0200 17000 ainoa tapa saada laajakaistaliittymän käyttäjätunuksen unohtunut salasana vaihdettua.

Ilmeisesti liittymässäsi on palvelunumeroesto, jonka takia soitto 0200-alkuiseen numeroon ei onnistu.

Salasanan vaihto itsepalveluna toimii vain jos käyttäjä on määrittänyt Omille sivuille matkapuhelinnumeron yhteysnumeroksi käyttäjätunnukselle.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa