Kuten moni muukin kanssaeläjällä niin tunnarit pääsivät unohtumaan. Olen koittanut tilata laajakaistan asiakastunnuksella uutta salasanaa. Tunnushan on laskussa oleva asiakas-1 -tyyppinen rimpsu. Tilaus ei kuitenkaan onnistu vaan vastaus on ettei ole määritelty puhelinnumeroa mihin uuden salasanan voi lähettää. Miten mulle kuitenkin on tullut tekstiviestillä tiedot mm. saapuvasta laskusta. Sitten olen soittanut asiakaspalvelukoneellenne mutta sen kanssa asioiminen on yhtä tyhjän kanssa. en saanut selvää tahi ei ymmärrystä omista sivuista niin ei paljoa kone ääni voi auttaa.
Kysynkin. Miten nyt saisin tuon OMat palvelut käyttööni? Voitteko lähettää sähköpostilla tai tekstarilla (vaikka automatiikan mukaan numeroni ei ole teillä) uuden salasanan tai käyttäjätunnuksen+salasanan.
terveisin
Jarmo
Sivu 1 / 1
Jotta salasanan vaihtaminen itsepalveluna onnistuu, täytyy Omilla sivuilla olla käyttäjätunnuksella yhteystietona matkapuhelinnumero käyttäjän itsensä laittamana. Asiakaspalvelu ei voi puhelinnumeroa asiakkaan puolesta Omien sivujen yhteystietoihin kirjata.
Tässä tialnteessa ainoa vaihtoehto uuden salasanan saamiseksi on ottaa puhelimitse yhteyttä laajakaistan Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tässä tialnteessa ainoa vaihtoehto uuden salasanan saamiseksi on ottaa puhelimitse yhteyttä laajakaistan Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Mulla on ihan sama ongelma! Yritin tilata asiakaspalvelusta aikaa ettei itse tarvisi jonottaa koko päivää sinne. Oli huimat yksi aika 1,5vk sisällä! Yksinkertainen aisia, mutta taas niin vaikeaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.