Skip to main content
miten saan nostettua nopeutta omilta sivuilta kun ei ole olemassakaan siellä kyseistä vaihtoehtoa.
kun yritän jotain muuta kautta painaa "Nosta nopeutta" vaihtoehtoa pyytää kirjautumaan, kun olen kirjautunut ei ole mahdollisuutta edelleenkää ja olen samassa paikkaa omilla sivuilla.'
Hei jerlandz,

Kirjauduitko omille sivuille laajakaistasi pääkäyttäjätunnuksella vai Sonera tunnuksilla? Nopeuden nosto onnistuu Sonera tunnuksilla mitkä voit tarvittaessa luoda verkkopankki tunnuksilla täältä.

Mene sen jälkeen liittymäsi tietoihin ja tarkista nopeutesi kohdalta nostomahdollisuus.
Antti- kirjoitti:
Hei jerlandz,

Kirjauduitko omille sivuille laajakaistasi pääkäyttäjätunnuksella vai Sonera tunnuksilla? Nopeuden nosto onnistuu Sonera tunnuksilla mitkä voit tarvittaessa luoda verkkopankki tunnuksilla täältä.

Mene sen jälkeen liittymäsi tietoihin ja tarkista nopeutesi kohdalta nostomahdollisuus.



Terve,
Ei löydy kohtaa "nostomahdollisuus" näkyvillä on vain tuo mittari joka osoittaa
nykyisen nopeuden 2mbit/s sekä suurin sallittu 100mbit/s
sekä nämä tekstikohdat:

Liittymän käyttäjä
xxxjerlandz
Liittymänumero
XXXX-XXXX-XXXX
Liittymätyyppi
Valokuitu, 2 Mbit/s
Käyttäjätunnus
XXXXX-X
Ethernet Verkkokortti
Verkkokortti
Asennusosoite
xXXXxxx XXX
XXXXX XXXXXX
Sopimuskausi 24 kk
Päättyy XX.XX.XX
Hei jerlandz,

Mahdollisesti ongelma voi olla siinä, että liittymäsi on nyt ilmainen taloyhtiön tarjoama 2/2m yhteys. Maksullisen yhteyden nopeutta tulisi pystyä nostamaan itse omien sivujen kautta. Voisitko olla yhteydessä meihin facebookin kautta privaviestillä! Laita mukaan asiakasnumero tai liittymätunnuksesi niin voidaan hoitaa nopeudennosto sitä kautta. Täältä julkisen palstan kautta en henkilötietojasi pyydä kirjoittelemaan.

Halutessasi saat tuon nopeudennoston tilattua myös soittamalla myyntipalveluumme 0800 133 133.

Vastaa