Tyttöystäväni, jonka nimissä entinen laajakaistaliittymämme oli pääsi opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Tämän johdosta meidän olisi pitänyt sulkea hänen liittymä ja avata uusi minun nimelläni. Paikallisen Sonera kaupan myyjä kuitenkin neuvoi tekemään pelkän omistajuussuhteen muutoksen, koska se olisi helpompaa kaikkien osapuolien kannalta.
Seuraus:
Nykyinen liittymä pysyi enallaan, mutta siihen lisättiin sitoomus uudesta 18 kk:n määräaikaisuudesta (edellisen sopimuksemme määräaikaisuus oli jo umpeutunut)
Samaan aikaan muille uusille laajakaista-asiakkaille tarjotaan samalla nopudella olevaa liittymää 39,90€ /kk sisältäen varmuuskopiointi palvelun, kun itse maksan liityymästäni 50€ /kk.
Ts. Maksan n. 10€ / kk enemmän liittymästäni kuin muut samaan aikaan liittymän ottaneet. vain sen takia, että halusin helpottaa Soneran työtä poistamalla liittymän katkaisun / uudelleenavaus rumban, kuten Sonera kaupan myyjä oli ehdottanut.
Ps. Soitin asiasta myös Soneran Myyntipalveluun, jossa minua kehotettiin kirjoittamaan palaute asiakaspalveluun. Ainakaan vielä en ole löytänyt Soneran nettisivuilta minkäänlaisia yhteystietoja, johon voisin asiasta S-postia laittaa.
Sivu 1 / 1
Uusille asiakkaille tarkoitetut tarjoukset eivät normaalisti koske samaan talouteen tarjousaikana uudelleen tilattuja laajakaista -yhteyksiä tai omistajan muutostilanteita.
Jos haluat lähettää asiasta palautetta asiakaspalveluumme, voit lähettää palautteen esimerkiksi Omien Sivujemme palvelupyyntö -lomakkeen kautta. Omille Sivuille voi kirjautua, joko Sonera Laajakaista -liittymän sähköpostin tunnuksilla tai Sonera matkapuhelinliittymän numerolla.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos haluat lähettää asiasta palautetta asiakaspalveluumme, voit lähettää palautteen esimerkiksi Omien Sivujemme palvelupyyntö -lomakkeen kautta. Omille Sivuille voi kirjautua, joko Sonera Laajakaista -liittymän sähköpostin tunnuksilla tai Sonera matkapuhelinliittymän numerolla.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Uusille asiakkaille tarkoitetut tarjoukset eivät normaalisti koske samaan talouteen tarjousaikana uudelleen tilattuja laajakaista -yhteyksiä tai omistajan muutostilanteita.
Jos haluat lähettää asiasta palautetta asiakaspalveluumme, voit lähettää palautteen esimerkiksi Omien Sivujemme palvelupyyntö -lomakkeen kautta. Omille Sivuille voi kirjautua, joko Sonera Laajakaista -liittymän sähköpostin tunnuksilla tai Sonera matkapuhelinliittymän numerolla.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tarjouksen saaminen voi siis olla täysin arpapeliä?
Ts. Jos esim. muutat vuokralle asuntoon jonka edellisellä vuokralaisella on ollut Soneran Liittymä, et ole oikeitettu etuihin, mutta jos edellisellä asukkaalla ei ole ollut liittymää tai liittymä on ollut jonkun toisen palveluntarjoajan kautta, niin saat edun.
Kohozga kirjoitti:
Tarjouksen saaminen voi siis olla täysin arpapeliä?
Ts. Jos esim. muutat vuokralle asuntoon jonka edellisellä vuokralaisella on ollut Soneran Liittymä, et ole oikeitettu etuihin, mutta jos edellisellä asukkaalla ei ole ollut liittymää tai liittymä on ollut jonkun toisen palveluntarjoajan kautta, niin saat edun.
Asunnon aikaisemmalla asukkaalla käytössä ollut ja irtisanottu laajakaistaliittymä ei vaikuta asunnon uuden, eri taloudessa elävän, asukkaan liittymän hankitaan tai liittymän mahdolliseen tarjoukseen.
Voit tarvittaessa lähettää asiasta palautteen asian selvittämiseksi edellisessä viestissäni mainitseman palvelupyyntö -lomakkeen kautta. Lomakkeella kannattaa tällöin kirjoittaa mahdollisimman tarkka selvitys tilanteesta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.