Ei näytä olevan varsinaista viestiketjua täällä tällaiselle asialle. Postasin kuitenkin siltä varalta, että eivät siellä jossain ehdi yhteydenottopyyntööni vastata.
Ehdottaisin, että puhelinliittymän sopimusehdot eivät olisi salasanasuojattuja eli olisivat saatavilla. Mitä siellä teidän sopimuksissanne on sellaista että täytyy passulla toiselta osapuolelta lukeminen kieltää ennen sopimuksen solmimista?
omituista toimintaa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.