löytää sivu jossa voisi soimata soneraa. Mainoslauseeksenne sopisi: Maksa kahdeksasta, saat 0,7.
Useista yrityksistäni ja monista lupauksistanne huolimatta luvattua ja maksettua nopeutta ei lödy.
Kyllä harmittaa kun vaihdoi toimivan KYMP: megan tähän tökkivään " 8.n " megan soneraan.
Asentaja on käynyt mittaamassa ja saanut ihan saman tuloksen kuin minäkin, siis n. 0,7-1,5Mb/s
Siihen se tuntuu jäävänkin. Miksi siis maksaa tyhjästä. Katsotaan ilkeättekö pistää laskut ulosottoon, siis laskut palveluksesta, jota ette toimita. Tämähän on selvä sopimusrikkomus, lienee syytä ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen!
Olen erittäin tuohtunut. Niilo Lähepelto
Sivu 1 / 1
Jos asentaja on todennut vikailmoituksen yhteydessä, ettei yhteys toimi palvelukuvauksemme ja toimitusehtojemme mukaisesti, liittymän nopeusluokan voi laskea veloituksetta alempaan nopeusluokkaan.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.