Skip to main content
löytää sivu jossa voisi soimata soneraa. Mainoslauseeksenne sopisi: Maksa kahdeksasta, saat 0,7.
Useista yrityksistäni ja monista lupauksistanne huolimatta luvattua ja maksettua nopeutta ei lödy.
Kyllä harmittaa kun vaihdoi toimivan KYMP: megan tähän tökkivään " 8.n " megan soneraan.
Asentaja on käynyt mittaamassa ja saanut ihan saman tuloksen kuin minäkin, siis n. 0,7-1,5Mb/s
Siihen se tuntuu jäävänkin. Miksi siis maksaa tyhjästä. Katsotaan ilkeättekö pistää laskut ulosottoon, siis laskut palveluksesta, jota ette toimita. Tämähän on selvä sopimusrikkomus, lienee syytä ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen!
Olen erittäin tuohtunut. Niilo Lähepelto
Jos asentaja on todennut vikailmoituksen yhteydessä, ettei yhteys toimi palvelukuvauksemme ja toimitusehtojemme mukaisesti, liittymän nopeusluokan voi laskea veloituksetta alempaan nopeusluokkaan.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa