Skip to main content

Ongelma

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minulla tuli pieni ongelma laskutuksen kanssa. Irtisanoin laajakaistasopimukseni ja hain edelliselle laskulle maksuaikaa. Yritin päästä sisään ''omille sivuille'', mikä ei kuitenkaan onnistunut (tunnukseni on ilmeisesti poistettu tietokannastanne). En siis pääse käsiksi laskun tietoihin ja lasku olisi maksettava. Voisiko kyseisen laskun saada esimerkiksi sähköpostiini, vai miten minun tulisi toimia, että saan asian hoidettua.

Erityisen ongelmallinen tilanne on, koska olen suorittamassa varusmiespalvelusta, enkä ole viikoilla kotona..

Kiitoksia jo etukäteen vastauksestanne!

5 kommenttia

  • October 12, 2012
Hei Ricopetteri,
Ikävä kyllä sähköpostiin en saa laskua lähetettyä, mutta auttaako jos lähetämme kopion laskusta postitse? Toinen vaihtoehto on, että laskun tiedot lähetetään sinulle tekstiviestillä.

  • October 12, 2012
Kaikista helpoin minun kannaltani olisi, jos saisin laskun puhelimeeni, että voin sitten tuolta palveluksesta sen laskun hoitaa. Jos mahdollista, voisinko saada ilmoituksen tänne, kun olette laskun lähettäneet. En ole varma, onko puhelinnumeroni ajan tasalla tietokannassanne.

Kiitoksia paljon!

  • October 12, 2012
Ricopetteri,
Tiedoissasi näkyy kaksi puhelinnumeroa, toinen 040- ja toinen 044-alkuinen. Kumpi sinulla on käytössä?

  • October 13, 2012
Minulla on käytössä tuo 044-alkuinen numero.

  • October 15, 2012
Ricopetteri: Tulihan viesti perille?