Tuntuu monella muullakin olevan ongelmia kaapeliliittymien kanssa täällä, samoin kuin itsellä. Miten viat teillä ilmentyvät?
Itsellä modeemista sammuvat kaikki valot, syttyvät pian uudestaan, paitsi "cable" valo, joka syttyy vasta noin 30 sekunnin kuluttua. Tämän noin 30 sekunnin päästä yhteys taas toimii. Kaapelimodeemi on Soneran kautta ostettu Netgearin modeemi (wlan), joka on muutaman kuukauden vanha. Itsellä vaan herää kysymys johtuuko tämä pätkinen huonosta modeemista vai yhteydestä. NAT-tilan pois ottamisella ei ainakaan tunnu olevan vaikutusta pätkimiseen. Näitä pätkimisiä esiintyy satunnaisesti, mutta yleensä vähintään 4-5 kertaa päivässä joskus tosin useamminkin.
Vikailmoitus on tehty, ja asiaa kuulemma tutkitaan...
Sivu 1 / 1
Ohjeita eri ongelmatilanteita varten löydät Soneran verkkoasiakaspalvelun sivuilta, osoitteesta http://www.sonera.fi/24 -> Ohjeet ja vinkit.
Mikäli ohjeista ei löydy ratkaisua ongelmaan, kannattaa asiasta olla yhteydessä Soneran asiakaspalveluun, kuten oletkin jo kertomasi mukaan tehnyt.
Yksittäisistä ongelmatilanteista voi lähettää tarkan kuvauksen Soneran vikapalvelun tutkittavaksi myös 'Internetliittymän ongelmatilanne' - lomakkeella, joka löytyy Soneran Omilta Sivuilta (http://www.sonera.fi/omatsivut)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Mikäli ohjeista ei löydy ratkaisua ongelmaan, kannattaa asiasta olla yhteydessä Soneran asiakaspalveluun, kuten oletkin jo kertomasi mukaan tehnyt.
Yksittäisistä ongelmatilanteista voi lähettää tarkan kuvauksen Soneran vikapalvelun tutkittavaksi myös 'Internetliittymän ongelmatilanne' - lomakkeella, joka löytyy Soneran Omilta Sivuilta (http://www.sonera.fi/omatsivut)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.