Ongelma internetyhteyden kytkemisessä
Eli alla olevasta kuvasta näkyy, että laajakaistaliittymä pitäisi olla, mutta kun haluaisi tarkastella laajakaistaliittymää niin väittää ettei liittymää ole. Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia? Onko ongelma Soneran päässä? Kotona Zyxelin P-870HN-51b (802.11n Wireless VDSL2 4-port Gateway) ja siinä palaa ethernet 1 valo vihreänä (eli yhteys tietokoneeseen on), WDS/WLAN valo vihreänä, internet valo vihreänä ja DSL valo oranssina (mikä ilmeisesti tarkotitaa, että yhteys on VDSL). Koneelta kun käynnistää nettiselaimen pääsee vain soneran sivuille ja niihinkin hieman rajallisesti.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.