Sellainen huomio, että varsinkin puhelimella mobiiliyhteydellä kanavaa avatessa antaa kohtalaisen usein sanomaa "Virhe videotoistossa. Yritä uudelleen." Virhekoodi Cb3108. Tarpeeksi kauan kun ränkkää, niin yleensä alkaa jossain vaiheessa toimimaan eikä tuo kesken katselun ole ikinä jämähtänyt virheeseen, mutta ikävän usein saa tapella pidemmän aikaa ennen kuin alkaa toistamaan. Yhteydessä ei vikaa havaittavissa, ja esim. Netflix ja Nokia TV (Lumia) alkaa pyörimään ongelmitta silloinkin kun viihde antaa virheilmoa.
Sivu 1 / 1
Hei lindhmik,
Millä laitteella / selaimella käytät mobiiliviihde-palvelua? Mobiiliviihteelle on olemassa myös oma facebook-ryhmä mihin voit liittyä ja tulla antamaan palautetta ongelmatilanteiden puolesta: https://www.facebook.com/groups/Sonera.viihde.beta/
Varmistathan, että käyttämäsi laitteesi / selaimesi täyttää mobiiliviihteen laitteistovaatimukset:
Päivitysten tekeminen tietysti mahdollisimman tuoreimpaan versioon on suositeltavaa.
Millä laitteella / selaimella käytät mobiiliviihde-palvelua? Mobiiliviihteelle on olemassa myös oma facebook-ryhmä mihin voit liittyä ja tulla antamaan palautetta ongelmatilanteiden puolesta: https://www.facebook.com/groups/Sonera.viihde.beta/
Varmistathan, että käyttämäsi laitteesi / selaimesi täyttää mobiiliviihteen laitteistovaatimukset:
Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalvelu toimii tällä hetkellä näillä laitteilla:
PC: Windows XP tai uudempi, Internet Explorer 7 / Firefox 3.6 / Chrome12 tai uudempi
Mac: OSX, Safari 5 / Firefox 3.6 tai uudempi – suosittelemme Firefoxia
Android-laitteet: Android 3.1 tai uudempi
Windows 8 -puhelimet: Windows Phone 8.0 tai uudempi
iOS-laitteet: 6.0 tai uudempi käyttöjärjestelmä – suosittelemme 7.x käyttöjärjestelmää, koska vain sille tulee päivityksiä –
Päivitysten tekeminen tietysti mahdollisimman tuoreimpaan versioon on suositeltavaa.
Puhelimella käytettäessä olen käyttänyt Lumia 1020:lla ja siihen ladatulla viihdesovelluksella ja silloin niitä yhdistämisongelmia on ollut jos laite ollut pelkän mobiilidatan varassa. Kotona Wlan-verkossa toiminut ongelmitta.
Eilen tuon viestin kirjoittamisen jälkeen tarkastin speedtestillä yhteysnopeuden ja antoi siinä paikassa siihen aikaan päivässä nopeudeksi 12 ja risat, jonka pitäisi varmaankin riittää sillä perusteella että riittää muihinkin tv-palveluihin.
Eilen tuon viestin kirjoittamisen jälkeen tarkastin speedtestillä yhteysnopeuden ja antoi siinä paikassa siihen aikaan päivässä nopeudeksi 12 ja risat, jonka pitäisi varmaankin riittää sillä perusteella että riittää muihinkin tv-palveluihin.
Hei lindhmik,
Oliko tuo 12m nopeus mitattuna siis mobiilidatalla vai wlanin ylitse? Minkä operaattorin liittymä sinulla on käytössä?
Oliko tuo 12m nopeus mitattuna siis mobiilidatalla vai wlanin ylitse? Minkä operaattorin liittymä sinulla on käytössä?
12m oli mobiilidatalla. Tällä hetkellä speedtest näyttää 32m, mutta kanavat eivät silti lähde pyörimään ennen kuin yhdistän wlaniin. Saunalahti 4G on liittymä. Olen kyllä saanut tuon mobiilidatallakin toimimaan silloin tällöin, mutta vaatii yleensä lukemattomia yrityksiä, mahdollisesti buutin ja ties mitä hokkuspokkustemppuja.
Hei lindhmik,
Olitkin jo antanut hieman tarkempaa analyysiä tuosta ongelmasta Facebookin kautta ja asia on selvityksessä. Toivotaan että viisaammat tuolta keksivät ongelmaan ratkaisua.
Olitkin jo antanut hieman tarkempaa analyysiä tuosta ongelmasta Facebookin kautta ja asia on selvityksessä. Toivotaan että viisaammat tuolta keksivät ongelmaan ratkaisua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.