Skip to main content

Ongelma omien sivujen kanssa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Morjens,
Minulla on sekä laajakaistaliittymä että matkapuhelinliittymä. Matkapuhelinliittymän osalta olen kohdannut ongelmia "Omien sivujen" kanssa. Esimerkiksi "Liittymänhallinnan" klikkaaminen "Matkapuhelinliittymän" kohdalla vie minut aina "Laajakaistan hallintaan" enkä mistään pääse matkapuhelinliittymän hallintasivuille. Samaten useat muut matkapuhelinliittymään liittyvät toiminnot eivät toimi, vaan saan tuloksena vain ikkunan, jossa pyydetään kirjautumaan uudestaan palveluun liittymänhallitsijan tunnuksilla. Uudelleenkirjautuminen ei kuitenkaan auta ongelmaan. Olen myös kokeillut kirjautua sekä laajakaistaliittymän tunnuksilla että matkapuhelinnumerolla, mutta kummallakaan matkapuhelinliittymän "Omat sivut" osio ei toimi joitain tietojen katseluja (nykyinen saldo yhteenveto-osiossa, laskut näkyvät laajakaistaliittymän kanssa samassa paikassa) lukuunottamatta.

Kuinka saan tuon matkapuhelinliittymän hallinnan myös pelaamaan?

3 kommenttia

  • September 25, 2013
Hei Vaste

Sinun kannattaa luoda vielä kolmannet tunnukset! Sonera-tunnuksilla pääset hallitsemaan matkapuhelinliittymiäsi liittymähallinnan kautta. Sonera tunnukset voit luoda omilla verkkopankkitunnuksilla omien sivujen kautta tapahtuvan rekisteröinnin kanssa.

  • September 26, 2013
Hei,
Kiitokset avusta. Ongelma ratkesi noiden kolmansien tunnuksien kanssa. Sinällän vähän epäloogista, että palvelun laajakaistapuoli toimii ilman pankkitunnistautumista, mutta matkapuhelinpuoli ei, mutta onneksi täältä sai avun kuitenkin.

  • September 27, 2013
Hei Vaste

Hienoa että sait ongelman ratkaistua :) Näissä tunnuksissa ja käyttöoikeuksissa on hyvinkin paljon eroa monen toiminnon kannalta, mutta Sonera-tunnuksilla pystyy suurimman osan muutoksista kaikkien meidän tuotteiden kesken tekemään.