Skip to main content
Puhelin hyytyy vaikka akkuvirtaa jäljellä esim 65% , menee virta pois,
ruutu alkaa väreilemään ja sammuu.
saan toimimaan kun alan lataamaan akkua, akun varaus näyttää aluksi tyhjää
mutta taas pomppaa nopeasti esim 65 %, näin tapahtuu usein, oiskohan akussa vikaa, puhelimessa on vielä takuuta jäljellä mutta akussa ei.
Voisinko tilata kauttanenne uuden akun puhelin ostettu TeFinlandialta.
t. Kari Laine
Hei vilkku08,

Samsungin laitteissa on 2 vuoden takuu. Voit toimittaa Samsungin laitteen takuuhuoltoon joko Sonera Kaupan tai R-kioskin kautta. Vaikkakin akun takuu on päättynyt, voisi olla hyvä laitevalmistajan valtuuttaman huollon arvioda onko vika laitteessa vai akussa. Meidän verkkokaupassamme ei ole akkuja myynnissä.

http://www.sonerakauppa.fi/kaupat
http://www.samsung.com/fi/info/droppoint.html
Ennen muita isompia operaatioita, kokeilehan resettiä tehdä puhelimeen. Tämä auttaa hyvin usein.
Hei vilkku08!

Kiitos viestistäsi. Kuten kirjoititkin, saattaa puhelimesi akussa olla vikaa. Toisaalta ongelma voi johtua myös jostakin muusta syystä.

Nimimerkki Nasse93 on aivan oikeassa eli ensin kannattaa testata, auttaako ongelmaan Samsungin puhelimen oletusten palautus, joka ei poista puhelimestasi mitään sovelluksia tai yhteystietoja.

Ohje:

1. Asetukset
2. Lisää asetuksia tai Langattomat ja verkot
3. Matkapuhelinverkot
4. Yhteyspisteiden nimet
5. Menu-painike (yleensä puhelimen alaosan fyysisen näppäimen vasemmalla puolella)
6. Valitaan kohta Palauta oletukset

Oletusten palautuksen jälkeen puhelin on hyvä sammuttaa ja avata hetken kuluttua uudelleen.

Mikäli oletusten palautus ei poista kuvaamaasi ongelmaa, olisiko sinulla mahdollisuutta käydä puhelimesi kanssa joko Sonera Kaupassa tai Tele Finlandin liikkeessä?

Lähimmän Sonera Kaupan voit tarkistaa osoitteessa:

http://www.sonerakauppa.fi/kaupat?someid=some3417

Lähimmän Tele Finlandin liikkeen voit tarkistaa osoitteessa:

http://bit.ly/1tJB1iB

Vastaa